از غم کروش تا غصه مسی

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۰۳۱

مسی جایزه‌اش را نگرفت

آرژانتین در فینال رقابت‌های قهرمانی امریکای جنوبی به مصاف شیلی رفت و پس از تساوی در وقت‌های قانونی و اضافه، در ضربه‌های پنالتی با نتیجه چهار بر یک مغلوب تیم ملی فوتبال شیلی، میزبان این رقابت‌ها شد. برگزار‌کنندگان این مسابقه‌ها که پس از فینال، لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن این دوره برگزیده بودند، درحالی که منتظر بودند کاپیتان آرژانتین برای دریافت جایزه‌اش روی سکو برود، در نهایت شگفتی دیدند که این بازیکن به سمت آنها نرفت و در نهایت هم اعلام کرد این جایزه را به بازیکن دیگری بدهند.


اسکولاری دوباره خندید

سرمربی سابق سلسائو یک‌سال صبر کرد تا با کسب بردی ۷ گله، غم باخت سنگین از آلمان را جبران کند. لوئیس فیلیپه اسکولاری که تابستان گذشته به عنوان سرمربی برزیل باخت سنگین و باورنکردنی ٧ بر یک از آلمان را در نیمه نهایی جام جهانی تجربه کرد، روز گذشته شاهد برد ٧ بر صفر تیم چینی‌اش «گوانگژو اورگراند» مقابل چونچین لیفان بود. او عاقبت بعد از یک‌سال لبخند زد.

گلزار و تبلیغ یک برند امریکایی

محمدرضا گلزار تصویری از خودش در تبلیغ یک برند امریکایی را منتشر کرد. در کنار بازیگری گلزار اخیرا قراردادی را با گروه بهداشتی «سان استارز» منعقد کرده و به عنوان یک چهره معروف برای این گروه امریکایی که با نشان تجاری «جی.یو.ام» شناخته می‌شود، تبلیغ می‌کند. گروه سان استارز در ۱۹۲۳ تاسیس شد و از شرکت‌های مهم تولید محصولات بهداشتی دهان و دندان در بیش از ۹۰ کشور دنیا است. محمدرضا گلزار نخستین تصویر تبلیغاتی خود با برند این شرکت را به تازگی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.


کروش به سوگ نشست

همسر سابق کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران درگذشت. او پس از سال‌ها مبارزه با یک بیماری سخت،‌ دار فانی را وداع گفت تا سرمربی تیم ملی و خانواده‌اش را عزادار کند. کارلوس کروش سرمربی ایران در طول چند سال گذشته هزینه درمان او را برعهده داشت. کروش سال‌ها قبل از وی جدا شد با این حال به خاطر داشتن دو فرزند از او، هیچگاه رابطه‌شان به‌طور کامل قطع نشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر