راه‌اندازی مرکز نواندیشی نخبگان جوان بیمه‌کوثر

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۴۰۰۲

مرکز نواندیشی نخبگان جوان بیمه‌کوثر در راستای توسعه و گسترش امور مطالعاتی و تحقیقاتی در حوزه صنعت بیمه راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه‌‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در مراسم راه‌اندازی این مرکز با بیان مطلب فوق تصریح‌کرد: این مرکز با همکاری مسوولان و بهره‌مندی از نیروهای متخصص انجمن نخبگان فعالیت خود را آغاز کرد.

عبدالرسول عطایی ورود به حوزه‌های جدید بیمه‌یی و نوآوری در صنعت بیمه را از اهداف پروژه‌های تحقیقاتی این مرکز برشمرد و گفت: امید است با حضور پژوهشگران برتر کشور بتوانیم در جهت بهبود روند بیمه‌گری، افزایش رضایت‌مندی مشتریان و در نهایت توسعه فرهنگ بیمه در جامعه نقش موثری را ایفاء کنیم.

وی راه‌اندازی این مرکز را پل ارتباطی بیمه‌کوثر با پژوهشکده بیمه در جهت گسترش صنعت بیمه در کشور دانست و افزود: با معرفی این مرکز به سندیکای بیمه و بهره‌مندی از تجربیات اعضاء آن، تاثیرگذاری امور تحقیقاتی در عرصه بیمه افزایش می‌یابد.

معاون طرح و توسعه بیمه‌کوثر نیز در این مراسم فعالیت در عرصه مدیریت ریسک را عامل حرکت چرخه صنعت بیمه در دنیا عنوان و خاطرنشان‌کرد: با شناسایی ریسک‌های موجود و تولیدات جدید در عرصه صنعت بیمه، می‌توانیم در راستای بهبود عملیات بیمه‌گری و تولید بیمه‌های نوین در کشور گام ‌برداریم.

کاظمی با اشاره به اینکه شرکت بیمه‌کوثر یک شرکت پیشروست، بیان‌کرد: با ورود نخبگان کشور به حوزه صنعت بیمه، اجرایی شدن پروژه‌های تحقیقاتی و بومی‌سازی برخی طرح‌ها در این عرصه؛ تولید محصولات و بهبود فرآیندها تحقق می‌یابد.

وی از برگزاری دومین همایش مدیریت ریسک و بیمه در نیمه دوم سال جاری توسط بیمه‌کوثر خبرداد و افزود: امیدواریم با همکاری اعضای انجمن در همایش سال جاری، همایش پربارتری را برگزار کنیم.

رییس هیات‌مدیره انجمن نخبگان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تامین منابع‌انسانی و معرفی پروژه‌های تحقیقاتی و علمی با هدف اعتلاء صنعت بیمه، جزو اهداف انجمن است، اظهارداشت: انتخاب پروژه‌های تحقیقاتی و اولویت‌بندی آنها توسط شرکت بیمه‌کوثر انجام می‌شود.

عسگری معرفی 500طرح پژوهشی به صنعت بیمه را نخستین گام اعضاء انجمن در بهره‌برداری از این مرکز عنوان و تصریح‌کرد: اهم فعالیت‌های این مرکز در زمینه پژوهش و آموزش است.

وی از برقراری ارتباط با واحدهای توسعه فناوری و دانش‌بنیان سایر کشورها در راستای بهبود روند آموزش خبرداد و گفت: جشنواره مخترعین کشور و دستاوردهای این مرکز باحضور بیش از 500 فن‌آور و مخترع در بخش‌خصوصی در ماه‌های آینده

برپا می‌شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر