محصولات جنرال الکتریک از آشپزخانه‌ها بیرون می‌رود

۱۳۹۳/۰۶/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۳۵۰


روزنامه لس‌آنجلس تایمز عکس یک خود را به ‌رودخانه نیکاراگوئه اختصاص داده و از سرمایه‌گذاری یک کارآفرین مرموز چینی برای ساخته شدن کانالی بر این رودخانه خبر می‌دهد. تیتر این خبر «دونیمه شدن نیکاراگوئه» نشان‌دهنده تاثیر این کانال در زندگی مردم این کشور لاتین است. خبر دیگر این روزنامه با تیتر«اوباما از تلاش‌های متحد در عراق تجلیل کرد» نشان‌دهنده رضایت رییس‌جمهوری امریکا در وحدت ایجاد شده در عراق علیه داعش است. خبر دیگر این روزنامه درباره کتاب‌های منتخب برای مطالعه در کالج‌هاست که برخی از آنها با اعتراض‌هایی از سوی مسوولان روبه‌رو شده است. از جمله کتاب‌های مورد اعتراض کتابی‌هایی است که درباره روابط همجنسگرایان نوشته شده‌اند. گفته شده بیشتر کتاب‌های جدید که امسال برای مطالعه در کالج‌ها انتخاب شده‌اند بر تشویق شناخت شرق تاکید دارند.

روزنامه وال استریت ژورنال در تیتر یک خود بر این تاکید دارد که «سرنوشت کردها و امریکا در هم پیچیده است». در این مطلب آمده است مسعود بارزانی رهبر کردهای عراق وقتی خطر داعش برای این بخش از عراق جدی شد با اعلام اینکه داعش به 25 مایلی اربیل مرکز کردستان عراق رسیده، از جوبایدن معاون رییس‌جمهوری امریکا طلب کمک کرد و از همان زمان سرنوشت این دو در هم تنیده شد. این روزنامه همچنین خبر از بیرون رفتن لوازم آشپزخانه جنرال الکتریک از آشپزخانه‌ها دارد زیرا مدیرعامل این کمپانی بزرگ امریکایی خبر داده خط تولیدات آشپزخانه‌یی این کمپانی مانند توستر و اجاق‌گاز را به قیمت 3.3میلیارد دلار به کمپانی سوئدی الکترولوکس می‌فروشد.

روزنامه نیویورک تایمز عکس یک خود را به مراسم تدفین خواهر و برادری اختصاص داده که در گلوله‌باران یک دهکده اوکراینی توسط نیروهای حامی روسیه کشته شدند. تیتر این خبر حکایت از اختلال عملکرد در مناطقی از اوکراین دارد. خبر دیگر این روزنامه از تغییرات قضایی گسترده در شهر فرگوسن خبر می‌دهد که نتیجه کشته شدن پسر نوجوان سیاه‌پوست در این منطقه و ایجاد ناآرامی‌های گسترده پس از آن است. تیتر دیگر این روزنامه نیز از این خبر می‌دهد که افزایش محصولات نفتی و گازی موجب ویرانی اقتصاد شماری از شهرهای امریکا خواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر