سخنگوی شورای شهر اصفهان: امیدواریم شهردار نصف جهان را زنده کند

۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۹۶۶

ندا وآشیانی‌پور، عضو هیات‌رییسه شورای شهر اصفهان و سخنگوی این شورا در مورد دلایل انتخاب جمالی‌نژاد به عنوان شهردار اصفهان به «اعتماد» گفت: برنامه‌هایی که آقای جمالی‌‌نژاد در شورا ارایه دادند، برنامه‌هایی زودبازده بود. برای شورای شهر اصفهان که تنها دو سال از عمر آن باقی‌مانده این مهم بود که شهردار منتخب، برنامه‌هایی برای رونق شهر دراین دو سال ارایه دهد. برنامه‌های آقای جمالی‌نژاد درست همین فاکتورها را داشت. یعنی می‌توانست بعد از دوسال کارنامه خوبی را برای شهر به دنبال داشته باشد. وی در مورد سرفصل‌های برخی برنامه‌های شهردار جدید اصفهان نیز گفت: برنامه‌های جمالی‌نژاد از بخش‌های مختلفی تشکیل شده بود. از برنامه‌های فرهنگی و ایجاد امکانات و تسهیلات برای سالمندان و زنان بی‌سرپرست و کودکان کار تا برنامه‌هایی برای فعالیت زنان در شهر و ایجاد نشاط برای آنها از طریق تامین نیازهای شهری. همچنین وی در برنامه‌های خود طرح‌های خوبی نیز برای توسعه و رونق حمل‌و‌نقل عمومی و شهری، محیط زیست و... داشتند. در حقیقت برنامه ایشان برنامه‌ای سلامت محور و محله محور بود که می‌تواند در صورت تحقق اصفهان را در مدت دوسال باقی مانده عمر شورای شهر، متحول کند.

و آشیانی‌پور همچنین با اشاره به سوابق کاری جمالی‌نژاد در پست‌های پیشین خود گفت: وی مدیر جوانی است که در طول 20 سالی که در شهرداری بوده است، عملکرد خوبی را در حیطه وظایف خود داشته است. مثلا در زمانی که معاونت هماهنگی امورمناطق شهرداری را برعهده گرفت، برنامه‌های خوبی را درحوزه گردشگری به اجرا درآورد که واقعا خلاقانه و مبتکرانه بود که امیدواریم این رویه در سمت جدید وی نیز ادامه یابد.

سخنگوی شورای شهر اصفهان درپایان با ذکر اینکه جوان بودن و خلاق بودن جمالی‌نژاد از جمله دیگر فاکتورهای انتخاب وی به عنوان شهردار اصفهان بود، اظهار امیدواری کرد، با تعامل خوب بین شهرداری و شورای شهر، شاهد رونق شهر و زندگی شهری و رفاه برای شهروندان و زنده نگاه داشتن یاد اصفهان به عنوان مظهر نصف جهان باشیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر