«جنگ ستارگان ۷» نیامده وارد گینس شد

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۷۶۷

درحالی که هنوز چند ماه به فصل پاییز و رونمایی از قسمت هفتم مجموعه جنگ ستارگان باقی مانده نام این فیلم وارد کتاب رکوردهای گینس شد.

پس از اینکه چندی پیش دومین تریلر این فیلم علمی- تخیلی در فضای مجازی منتشر شد، هواداران این مجموعه استقبال ویژه‌یی از آن کردند و آن قدر تریلر فیلم را در وب‌سایت یوتیوب دیدند که حالا مسوولان گینس رسما نام «جنگ ستارگان: ارتش به پا می‌خیزد» را وارد لیست رکوردها کردند.

تریلر دوم این فیلم سینمایی پر بیننده‌ترین تریلر یک اثر سینمایی در ۲۴ساعت لقب گرفته است. بیش از ۳۰میلیون نفر و به طور دقیق‌تر ۳۰میلیون و ۶۵۰ هزار نفر تنها در روز نخست انتشار تریلر در وب‌سایت یوتیوب از آن بازدید کردند که یک آمار فوق‌العاده است.

داستان فیلم «جنگ ستارگان: ارتش به پا می‌خیزد» قرار است 30سال بعد از اتفاقات فیلم «جنگ ستارگان: بازگشت جدای» را نشان دهد. قسمت هفتم به کارگردانی جی جی آبرامز، خالق سریال مشهور «لاست» ساخته شده و در آن چهره‌هایی چون هریسون فورد، مارک همیل، آدام درایور، اسکار آیزاک، کری فیشر و... بازی می‌کنند. قرار است این فیلم در روز ۱۸دسامبر برای تعطیلات کریسمس و مقارن با فصل جوایز اکران شود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر