اخبار

۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۷۴۳

اعلام ساعات کاری بانک‌ملت در ماه مبارک رمضان

بانک‌ملت ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف بهره‌مندی مطلوب کارکنان از فضایل و معنویات این ماه مبارک، چگونگی فعالیت واحد‌های بانک در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌ملت، ساعت کار ادارات کل این بانک در ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ و ۱۵دقیقه و در روزهای پس از لیالی‌قدر از ساعت 8:30دقیقه صبح تا ۱۶ و ۱۵دقیقه خواهد بود. همچین ساعت کار ستاد مدیریت‌های شعب مناطق پنج‌گانه تهران و شعب تابعه، شعبه مستقل مرکزی و ستاد مدیریت شعب مناطق آزاد تجاری -صنعتی در این ماه مبارک، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ صبح تا ۱۵ برای کارکنان و 8:30 دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه برای مشتریان تعیین شده است. در روزهای پنج‌شنبه هم ساعت کار این واحدها از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ برای کارکنان و 8:30دقیقه صبح تا 13:30دقیقه برای مشتریان در نظر گرفته شده است که در ایام پس از لیالی‌قدر نیم‌ساعت به ساعت شروع اضافه خواهد شد. برای شعب بانک‌ملت در استان‌ها هم ساعت کاری در ماه مبارک رمضان، روزهای شنبه تا چهارشنبه 7:30 دقیقه صبح تا 14:30دقیقه برای کارکنان و ۸ صبح تا ۱۴ برای مشتریان اعلام شده است. در روزهای پنج‌شنبه نیز ساعت کاری این واحدها 7:30 دقیقه صبح تا 13:30 دقیقه برای کارکنان و ۸ صبح تا ۱۳ برای مشتریان خواهد بود که در ایام پس از لیالی‌قدر نیم‌ساعت به ساعت شروع کار افزوده خواهد شد.


رشد ٢٥درصدی تعداد پیامک‌های آنی بانک صادرات

بانک صادرات ایران برای جلب رضایت و تسریع در اطلاع‌رسانی به مشتریان حدود ١١١میلیون پیام کوتاه را در اردیبهشت‌ماه سال جاری به صورت آنی به تلفن همراه مشتریان بانک ارسال کرد که این رقم بیانگر رشد ٢٥درصدی تعداد پیامک‌ها نسبت به فروردین ماه ٩٤ است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، تعداد پیامک‌های آنی ارسال شده به تلفن همراه مشتریان در خلال اردیبهشت‌ماه سال جاری با ٢٥درصد رشد به رقم ١١٠میلیون و ٧٨٣هزار پیامک رسید. این بانک در راستا جلب رضایت مشتریان، افزایش رفاه و آسایش آنها و توسعه خدمات نوین سیستم ارسال آنی صورت‌حساب مشتریان از طریق پیامک را ارتقا داد و رشد ٢٥درصدی تعداد پیامک‌ها بیانگر رضایت و استقبال مشتریان از این خدمت است. بر این اساس مشتریان این بانک می‌توانند برای اطلاع از تراکنش‌های مالی صورت گرفته و مانده حساب از طریق تلفن همراه، ضمن تکمیل فرم مربوطه در شعبه افتتاح‌کننده حساب و اعلام تلفن همراه خود از خدمت دریافت صورتحساب آنی برخوردار شوند. شایان ذکر است، بانک صادرات ایران به عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور با افتتاح ٥٤میلیون حساب بانکی، انجام روزانه به‌طور میانگین ٢٢میلیون تراکنش مالی، نصب و راه‌اندازی بیش از ٤٢١هزار دستگاه کارت‌خوان نقش بسزایی در توسعه و رشد بانکداری الکترونیکی در کشور و کاهش هزینه‌های ترافیکی و آلودگی هوا داشته است.


اعلام ساعات کار بانک‌پاسارگاد در ماه مبارک رمضان

بانک‌پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم‌میهنان عزیز، ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در این ماه مبارک اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، تمامی شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 صبح الی16 بعدازظهر و در روز پنج‌شنبه از ساعت 8 صبح الی 12:30بعدازظهر تمامی خدمات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریان عزیز ارایه می‌دهند. بر این اساس، ساعات کار شعبه‌ کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:30 الی 12:30 خواهد بود. ساعات کار شعبه قشم نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 14:30 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 12:30 است. همچنین واحدهای ستادی بانک‌پاسارگاد در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح الی 15:30 بعدازظهر و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:30 صبح الی 12:30 بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.


تمدید فراخوان مقاله همایش بانکداری اسلامی

موسسه عالی آموزش بانکداری ایران مهلت ارسال مقاله به بیست‌وششمین همایش بانکداری اسلامی را تا پایان تیرماه تمدید کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک، بیست‌وششمین همایش بانکداری اسلامی با عنوان «تجربه جهانی بانکداری اسلامی- روش‌های تامین مالی، ابزارها، خدمات و محصولات» طی روزهای دهم و یازدهم شهریورماه سال جاری و به همت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می‌شود.


بانک‌سپه به خاطر چکاوک تقدیر شد

رییس کل بانک‌مرکزی با ارسال لوح تقدیر، از عملکرد بانک‌سپه در طرح ملی چکاوک تقدیر و تلاش این بانک را در اجرای طرح یاد شده تحسین برانگیز دانست. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ ولی‌الله سیف در این لوح، صمیمانه‌ترین تقدیر بانک‌مرکزی را از عملکرد مجموعه منسجم، پاسخگو و متعهد بانک‌سپه اعلام داشته و توفیق روزافزون مدیرعامل و همکاران این بانک را خواستار شده است. سیف تصریح کرده است: پرواز چکاوک بر آسمان اقتصاد ایران، لحظه زیبای پیوند نیت پاک و همت والای بزرگمردان این سرزمین است که با به کارگیری نیروهای متخصص داخلی و تلاش شبانه‌روزی و بی‌دریغ در بستری از صبر و مقاومت، نمود پیدا کرده و طلیعه‌دار عرصه نوینی بر نظام بانکی کشورشده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر