از گوشه و کنار

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۴۲۸

تجلیل از جانبازان شرکت گاز استان مرکزی

همزمان با اعیاد فرخنده شعبانیه مراسم بزرگداشت و تجلیل از جانبازان شرکت گاز استان مرکزی با حضور مدیرعامل، رییس امورایثارگران شرکت گازاستان مرکزی، مسوول امورایثارگران استانداری، جانشین بسیج ناحیه اراک و فرمانده بسیج ادارا ت کل وجمعی ازکارکنان جانبازان وخانواده‌های ایشان در اداره مرکزی این شرکت برگزار شد.


واگذاری مسکن اجتماعی به شرط قوت تعاونی‌ها

نماینده درگز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تعاونی‌ها از قوت لازم برخوردار باشند، واگذاری مسکن اجتماعی به تعاونی‌ها امری پسندیده است. محمد‌زاده در ارزیابی واگذاری مسکن اجتماعی به تعاونی‌ها با بیان مطلب فوق افزود: موفقیت تعاونی‌ها در امر ساخت مسکن اجتماعی به پارامترهای مختلفی برمی‌گردد و مهم این است که تعاونی‌ها از صلاحیت لازم برای این امر برخوردار باشند. عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تجربه تعاونی‌ها در مسکن اجتماعی گفت: تعدادی از تعاونی‌ها در پروژه‌های مسکن مهر عملکرد موفقیت‌آمیزی داشتند، اما تعدادی از آنها به دلایل مختلف عملکرد چندان موفقی نداشتند. وی تاکید کرد: در این زمینه باید امکان‌سنجی روی تعاونی‌ها صورت بگیرد تا از این موضوع اطمینان حاصل شود که تعاونی‌ها از شرایط اولیه برخوردار هستند.


ممنوعیت شنا در سدها و بندهای انحرافی استان گلستان

دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌یی استان گلستان با صدور اطلاعیه‌یی نسبت به شنا در تاسیسات و ابنیه آبی استان هشدار داد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند همه ساله با آغاز فصل گرما به ویژه در روزهای پایانی هفته و روزهای تعطیل، برخی از شهروندان و روستاییان بدون توجه به علائم هشدار‌دهنده و اطلاعیه‌های مکرر، در دریاچه‌ها و مخازن سدها و کانال‌های آبیاری و زهکشی شنا می‌کنند که این سهل انگاری و بی‌توجهی، خسارات مالی و جانی به همراه می‌آورد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر