از اخراج آنچلوتی تا نامزد بلاتر

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۴۱۲

دلیل اخراج آنچلوتی

روزنامه معروف اسپانیایی دلیل اخراج سرمربی رئال مادرید را فاش کرد. این روزنامه مدعی شده که فلورنتینو پرس دلیل اخراج کارلو آنچلوتی را از دست دادن اعتمادش به وی به خاطر نحوه رفتار این مربی با گرت بیل عنوان کرده و از همان زمان اعتمادش را به این مربی ایتالیایی از دست داده است.

ماسک عجیب بازیکن سابق اینتر

اوبافمی مارتینز به دلیل شکستگی از ناحیه بینی، مجبور به استفاده از این ماسک شده است. او که اکنون در سیاتل ساوندرز در لیگ امریکا بازی می‌کند، با این ماسک جدید، سوژه رسانه‌های جهان شده است.

لباس جدید آقای دبیرکل

تصویر بان‌کی‌مون در لباس ترکمن‌ها با توجه روبه‌رو شده است. آقای دبیرکل سازمان ملل درحال سخنرانی با لباس محلی این کشور سوژه روز شده است.

خوشگذارنی 8میلیونی

محمدبن سلمان، وزیر ‏دفاع و جانشین ولیعهد و فرزند شاه سعودی، 8میلیون دلار را صرف یک شب خوشگذرانی در جزایر مالدیو کرد. ‎او در حال سپری کردن تعطیلات خود در پایتخت ‏های اروپایی و آسیایی است و این امر با اعتراض شاهزاده سعودبن

سیف‌النصر در صفحه شخصی توئیترش روبه رو شده و آن را اوج هرزگی در شرایطی خوانده که ارتش درگیر یک نبرد سنگین است. پسر شاه عربستان که به تازگی برای دومین بار ازدواج کرده و راهی ماه عسل شده است. ‏

نامزد بلاتر اصالت ایرانی دارد

لیندا باراس، نامزد 50ساله سپ بلاتر، رییس فیفا که هفته پیش بعد از جنجال بر سر فساد مالی در فدراسیون جهانی فوتبال ناچار به استعفا شد، در یک مصاحبه اعلام کرد: در اصل ‌ایرانی ‌هستم! لیندا در یک خانواده مرفه ارمنی در تهران به دنیا آمده که همزمان با شکل‌گیری انقلاب اسلامی بار سفر به سوییس را بستند و ساکن شهر ژنو شدند. او قبلا همسر میلیاردری به نام کریستین بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر