حوالی خبر

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۳۴۸

تعطیلی کارخانه‌های تولید لاستیک؛ یکی پس از دیگری

تسنیم نماینده اردبیل درمجلس گفت: کارخانه‌های تولید لاستیک یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند، حال درچنین وضعیتی چرا به جای حمایت از تولید شاهد افزایش واردات هستیم. مصطفی افضلی‌فرد نماینده اردبیل درمجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز شنبه طی تذکری خطاب به رییس‌جمهور خواستار برطرف کردن مشکلات و موانع پیش‌روی زندگی مردم شد. وی اظهار داشت: دولت برای سنجش تورم سبد کالاهای مردم را مورد بررسی قرار دهد؛ در زمان بررسی تورم، تمامی کالاها مورد سنجش قرار داده و آمار ارایه می‌دهند.


اتصال اسفراین و بجنورد به شبکه خط آهن سراسری

تعادل وزیر راه‌وشهرسازی گفت: مناقصه احداث خط آهن ریلی اسفراین تا بجنورد و از بجنورد به سمت شیروان انجام شده و با بهره‌برداری از این خط این دو شهر به شبکه سراسری متصل می‌شوند. وزیر راه‌وشهرسازی گفت: با موافقت رییس‌جمهور درخواست کردیم حدود 166میلیارد تومان بودجه برای یکپارچه کردن مسیر جاده‌یی جنگل گلستان تا بجنورد اختصاص یابد تا این مسیر به دو باند رفت و دو باند برگشت تبدیل شود که امیدواریم طی دوسال آینده این مسیر تبدیل به 4 باند رفت و برگشت شود تا مردم ایران بتوانند از شمال به سمت مشهد از این مسیر استفاده کنند. آخوندی به پروژه‌های راه روستایی استان خراسان‌شمالی اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه اقتصاد این استان مبتنی بر معیشت روستایی است این نوع راه‌ها برای این استان از اهمیت ویژه‌یی برخوردار است.


تصویب دستورالعمل تولید خودروهای هیبریدی در دولت

تسنیم مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت گفت: دستورالعمل پیشنهادی وزارت صنعت در تولید خودروهای هیبریدی و برقی در کمیسیون زیربنایی هیات دولت به تصویب مقدماتی رسیده است. امیر حسین قناتی، بااشاره به اینکه دستورالعمل پیشنهادی وزارت صنعت در تولید خودروهای هیبریدی و برقی در کمیسیون زیربنایی هیات دولت به تصویب مقدماتی رسیده است، اظهار داشت: قرار است این دستورالعمل برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال شود. وی افزود: در دستورالعمل تولید خودروهای هیبریدی و برقی، تسهیلاتی برای مصرف‌کنندگان این خودروها پیش‌بینی شده است که درحال حاضر به‌دلیل عدم تصویب این پیشنهادات امکان اعلام آنها وجود ندارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر