مایکروسافت و اچ‌تی‌سی معرفی کردند!

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۱۱۳


پس از معرفی xps 13 اینچی و موفقیت آن در میان کاربران دل نسخه 15 اینچی مدل XPS را با صفحه نمایش بدون حاشیه روانه بازار خواهد کرد.

شرکت مایکروسافت از دو گوشی ساده و ارزان‌قیمت 105 رونمایی کرد. از مشخصات گوشی‌ها می‌توان به مقاومت و زمان مکالمه بالا اشاره کرد.

براساس اطلاعات فاش‌شده به نظر می‌رسد ال‌جی به دنبال ارایه یک تلفن هوشمند جدید در نیمه دوم سال جاری میلادی است. هنوز اطلاعات دقیقی از این محصول در دست نیست.

در حالی که چند روز پیش اعلام شد کمپانی هوآوی قصد دارد گوشی‌های آنر7 خود را در دو نسخه عرضه کند و تصاویری از آن نیز فاش شد، حالا تیزر تبلیغاتی این شرکت نشان می‌دهد که قرار است گوشی 7 Honor روز 18خرداد به صورت رسمی معرفی شوند.

چندی پیش بود که کمپانی هوآوی اعلام کرد گوشی میت2 که در ابتدا با اندروید 4.3 عرضه شده بود، اندروید کیت‌کت یا همان 4.4 را دریافت نخواهد کرد و مستقیما به سمت کیت‌کت (5.0) می‌رود. حال بر اساس اطلاعاتی که یکی از وب‌سایت‌های پشتیبانی هوآوی منتشر کرده، به زودی شاهد این نسخه روی میت2 خواهیم بود.

اچ‌تی‌سی به زودی آپدیت جدیدی را برای ارتقای عملکرد باتری در وانM9 منتشر خواهد کرد! به‌روزرسانی جدید اچ‌تی‌سی درخصوص عملکرد باتری وانM9 با شماره نسخه 1.4 عرضه خواهد شد.

گوشی Aquos Xx شارپ با نمایشگر بدون حاشیه و دوربین پرسرعت معرفی شد. گوشی Aquos Xx یک‌بار دیگر به فناوری‌های جذاب شارپ مجهز شده و از یک نمایشگر 5.7اینچی LTPS (با فناوری S-CG) با رزولوشن 1920 در 1080پیکسل و تراکم 386پیکسل در اینچ مجهز شده‌ است.

دستگاه 8.0 Galaxy Tab S2 سامسونگ تاییدیه TENAA را دریافت کرد. دستگاه

8.0 Galaxy Tab S2 سامسونگ هنوز رسما معرفی نشده، اما حال توانسته تاییدیه TENAA را دریافت کند. جانشین

8.4 Samsung Galaxy Tab S دارای شماره مدل SM-T715 است.

کامپیوترهای مخصوص بازی MSI به دلیل تکنولوژی‌های پیشرفته آنها معروف هستند و اکنون این کمپانی از ارتقای تجهیزات داخلی آنها در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان، خبر داده است. این ارتقا شامل تعبیه پردازنده‌های نسل پنجم، تکنولوژی G-Sync انویدیا و USB 3.1 است.

تلفن شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی با نام One ME در چین معرفی شد. این دستگاه پیشرفته در 3طرح رنگ خاکستری، قهوه‌یی و طلایی وارد قفسه فروشگاه‌ها خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت داخل کشور به ۱۰ترابیت بر ثانیه تا پایان سال جاری و تعریف 2پروژه برای عملیاتی شدن این هدف خبر داد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر