حوالی خبر

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۰۲۳

حریم راه‌های جویبار پاکسازی شدند

تعادل رییس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راه‌وشهرسازی مازندران از اجرای عملیات پاکسازی و زیبا‌سازی حریم راه‌های ارتباطی شهرستان جویبار با هدف ارتقای ضریب ایمنی خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل راه‌وشهرسازی استان مازندران مهندس سیدمحمد نظری ضمن اعلام این مطلب افزود: این اداره کل برای جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای استان اقدامات گسترده‌یی از ابتدای سال جاری در سطح محورهای تحت‌پوشش در دستور کار خود دارد. وی یادآور شد: از این رو پاکسازی و زیبا‌سازی حریم راه‌ها از جمله فعالیت‌های این اداره بوده که در تمامی شهرستان‌ها به‌طور جد در حال پیگیری است. رییس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌ها راه‌و‌شهرسازی مازندران به اقدامات پاکسازی حریم راه‌ها در شهرستان جویبار اشاره و اظهار داشت: عملیات مذکور در محورهای ارتباطی لاریم _ کرفون، لاریم _ پهناب، سه راه خدمات _ کیاکلا، جویبار _ قائمشهر و سه راهی خدمات تا پل میار کلا به اجرا در آمده است.


مدنی مشاور نعمت‌زاده در صنعت خودرو شد

شاتا با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت سعید مدنی به عنوان مشاور وزیر در صنعت خودرو منصوب شد. محمدرضا نعمت‌زاده در متن حکم انتصابی صادر شده خطاب به سعید مدنی آورده است: با تشکر از زحمات جنابعالی در طول مدیریت گروه صنعتی سایپا و با توجه به تعهد با تجربه طولانی در حوزه صنعت خودرو به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب در صنعت خودرو منصوب می‌شوید.


ازسرگیری حمل ریلی بار بین ایران و پاکستان

تسنیم وزیر راه‌آهن پاکستان اعلام کرد: خدمات حمل بار ریلی بین ایران و پاکستان پس از ۵سال روز سه‌شنبه از سرگرفته شد. به گزارش پایگاه خبری نیشن، با وجود مشکلات امنیتی، راه‌آهن پاکستان از امروز آماده ازسر‌گیری خدمات حمل بار ریلی بین ایران و پاکستان است. راه‌آهن پاکستان هفته‌یی یک قطار بین کویته و زاهدان برقرار خواهد کرد و تعداد قطارها در این مسیر به تدریج افزایش خواهد یافت. خواجه رفیقه، وزیر راه‌آهن پاکستان در این باره گفت: راه‌آهن پاکستان همچنین برای برقراری قطار اکو آمادگی دارد، اما منتظر پاسخ ترکیه در این خصوص است. گول‌ترین یا اکو‌ترین، یک پروژه قطار باری پیشنهادی است که بین اسلام‌آباد پاکستان و استانبول ترکیه از طریق تهران برقرار خواهد شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر