توسعه پایدار در اکسپو میلان

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۰۱۴

در تاریخ 21 الی 23 تیرماه سال جاری، سازماندهی مشترک اتحادیه تعاونی‌های بین‌المللی در یک کنفرانس رایگان در میلان ایتالیا برگزار خواهد شد.

در طول نمایشگاه اکسپو 2015 با زمینه «تعاونی‌ها: توانمندسازی مردم برای توسعه پایدار و برطرف شدن کامل گرسنگی». در این کنفرانس سه روزه برنامه کاری به نمایندگان تعاونی‌ها برای ارتباط بیشتر و تبادل اطلاعات درباره مسایل مهم همانند ریشه کنی گرسنگی، حمایت از جوامع روستایی، پایداری زیست محیطی، زباله‌های مواد غذایی، امنیت مسایل زنجیره تامین و موافقت نامه‌های کسب و کار ارایه شد.

شرکت‌کنندگان همچنین فرصت کشف نمایشگاه اکسپو 2015، نشان دادن نوآوری‌های بیش از 140 کشور درباره موضوع «تغذیه این سیاره، انرژی برای زندگی است» و شامل ارایه طراحی آینده به وسیله تعاونی‌های فروشگاهی ایتالیا را خواهند داشت.

علاوه بر اهدا‌کنندگان، کارشناسان از دولت‌های ملی، دانشگاهی و سازمان ملل متحد در پنج میزگرد نمایشگاه حضور خواهند داشت. اتحادیه مرکزی تعاونی‌ها همچنین با سازمان غذا و کشاورزی (FAO)، کنفدراسیون تعاونی ایتالیا، اتحادیه مرکزی تعاونی‌های کشاورزی در ژاپن، مصرف‌کنندگان تعاونی در سراسر جهان (تعاونی‌های مصرف در سراسر جهان) و سازمان بین‌المللی تعاون کشاورزی (ICAO) به عنوان میزبانان این رویداد فعالیت می‌کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر