۲۵ مرکز خرید گندم در خراسان‌جنوبی فعال شده است

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۰۱۲

تسنیم رییس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: ۲۵مرکز خرید شبکه تعاون روستایی استان از کشاورزان و تولیدکنندگان استان گندم خریداری می‌کند.

محسن اسفندیاری در بازدید از مراکز خرید گندم استان اظهار کرد: در راستای خرید تضمینی محصول گندم و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان سختکوش، شبکه تعاون روستایی خراسان جنوبی به عنوان مباشر، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 خراسان جنوبی در این خصوص ارایه خدمت می‌کند.

رییس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی افزود: این شبکه از طریق 25مرکز خرید خود در سطح شهرستان‌های تابعه، آماده خرید محصول گندم تولیدی کشاورزان و تولیدکنندگان است. مبلغ قابل پرداخت به ازای هر کیلوگرم گندم تضمینی تحویلی یک هزار و 155تومان تعیین شده که از طرف بانک کشاورزی استان به حساب کشاورزان به صورت نقد واریز شده است.

اسفندیاری بیان کرد: تاکنون به میزان 4هزار و 300تن محصول گندم تضمینی توسط مراکز خرید از کشاورزان و تولیدکنندگان در سطح استان خریداری شده است. با پیگیری‌های این شبکه و درایت مسوولان در سطح استان خرید این محصول تا پایان مهلت تعیین شده ادامه داشته و تاکید شده است مراکز خرید آمادگی کامل خود را در راستای خرید حداقل مقدار گندم موجود قابل تحویل از کشاورزان را داشته باشند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر