از رینگ بوکس تا توییتر

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۲۰۰۱

فارغ‌التحصیلی خانم ۹۹ساله

دوریتا دانیلز دانشجوی ۹۹ساله توانست از کالج کنیون کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شود. خانم دنیلز در مراسم فارغ‌التحصیلی برای دانشجویان دیگر سخنرانی کرد و گفت: در مسیر حرکتم با چند دست‌انداز روبه‌رو بودم اما با موفقیت بر آنها چیره شدم. خانم دانیلز همچنین به خاطراتش از زمانی که زنان حق رای نداشتند و مبارزات آنها برای رسیدن به حقوق خود اشاره کرد. رشته تحصیلی این خانم علوم اجتماعی است.


نخستین توییت نوه ملکه انگلیس

به تازگی اتفاق عجیبی در صفحه رسمی خانواده سلطنتی انگلیس افتاده است. بعد از توییتی درباره عکس نوه‌های ملکه، توییت دیگری توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب ‏کرده و با توجه به نامفهوم بودن کلمات، بعضی از رسانه‌ها احتمال هک شدن این صفحه را می‌دادند. اما بعد معلوم شد نه هکی صورت گرفته و نه گردانندگان حساب کاربری کاخ باکینگهام سر شوخی داشتند و این جورج سه ساله بود که چند ثانیه‌یی کیبورد کامپیوتر را در دست داشت و نشست و کلمات جدید و عجیب انگلیسی ‏از خود خلق کرد.


هرگز تسلیم نشوید

جان سینا از محبوب‌‌ترین کشتی‌گیران امریکا در آغاز یکی از مسابقاتش، در بین جمعیت متوجه نوجوانی با پلاکاردی می‌شود که رویش این جمله نوشته شده بود: «من سرطان را شکست خواهم داد». او پس از دیدن این صحنه، گفت: اگر همیشه گفته‌ام که هرگز تسلیم نشوید، نه‌تنها حقیقت را گفته‌ام، بلکه به وسیله این جملات خواسته‌ام که پیر و جوان را به مبارزه تشویق کنم، همه را، یکی مثل آن کسی که آنجاست و دارد دقیقا همین کار را انجام می‌دهد و بعد به آن پسر اشاره کرد و گفت: تو تسلیم نشدی و به مبارزه‌ات ادامه دادی. تو این را درک کردی درسته؟ قهرمان دوره قبل مسابقات، سپس نوجوان را به داخل رینگ آورد و او را در آغوش کشید. ویدئوی مربوط به این ماجرا در اینترنت پخش شده و هزاران نفر آن را تماشا کرده‌اند.»

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر