اخبار

۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۸۹۱

نشست مشترک بیمه آسیا و پست‌بانک

نشست‌ مشترک بیمه‌آسیا و پست‌بانک با حضور دکتر کاردگر، نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و مهندس‌حسن‌زاده رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل پست‌بانک برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه‌آسیا، دکترکاردگر نایب‌رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این نشست که در محل بیمه‌آسیا انجام شد، با تاکید بر اهمیت و تاثیرگذاری این همکاری متقابل در ارایه خدمات شایسته بیمه‌یی اظهار داشت: با همکاری متقابل، نه تنها بیمه‌آسیا و پست‌بانک بلکه مردم عزیز کشورمان منتفع خواهند شد.

بنابر این گزارش مهندس‌حسن‌زاده رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل پست‌بانک با اشاره به خدمت‌رسانی پست‌بانک در 14هزار نقطه محروم و توزیع 93درصد یارانه‌ها در روستاها گفت: این پتانسیل باعث ایجاد یک بازار مادی و معنوی مناسب شده است که امیدواریم با همکاری بیمه‌آسیا شاهد رشد و اعتلای خدمت‌رسانی به نقاط محروم و روستایی کشور باشیم.

گفتنی است، براساس تفاهمنامه بیمه‌آسیا و پست‌بانک که هفتم بهمن‌ماه سال1393به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید، انواع خدمات بیمه‌یی از طریق دفاتر خدمات بانکی پست‌بانک ایران در سراسر کشور با رعایت ضوابط و مقررات شورای‌عالی بیمه و بیمه‌مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سوی بیمه آسیا ارایه می‌شود.


بانک‌ ملت برند محبوب ملی سال ۹۳ شناخته شد

بانک‌ ملت برند محبوب مردم در سال ۹۳ از نظر خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک شناخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، در جشنواره ملی «برندهای برتر محبوب مصرف‌کنندگان» و بر اساس نظرسنجی مردمی در سراسر ایران، بانک ملت از میان تمامی بانک‌های کشور در دو گروه«خدمات بانکی» و«بانکداری اینترنتی» محبوب‌ترین بانک از نظر مردم ایران شناخته شد و مفتخر به دریافت تندیس«برند محبوب ملی خدمات بانکی و بانکداری اینترنتی سال ۹۳» شد.


بانک ‌پاسارگاد، برنده جایزه بهترین بانک ایران

بر اساس ارزیابی موسسه معتبر یورومانی، بانک‌پاسارگاد موفق شد جایزه بهترین بانک ایران را از آن خود کند. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: موسسه یورومانی با توجه به بررسی و ارزیابی‌های صورت‌گرفته در بازار بانکداری‌ایران، جایزه بهترین بانک را به بانک‌پاسارگاد اعطا کرد. وی ادامه داد: موسسه یورومانی، بانک‌پاسارگاد را حرفه‌ای‌ترین بانک در سطح مقبول در کشور ایران دانست. همچنین این موسسه بانک‌پاسارگاد را نمونه‌یی بسیار خوب از بانکی قلمداد کرد که سرمایه‌گذاران غربی در دوره و محیط پسا تحریم‌ها می‌توانند آن را مورد توجه قرار دهند. به گفته این موسسه این بانک بانکی است که می‌توان با آن وارد کسب‌وکار شد. رفیعی خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد، در طول چند سال گذشته مورد توجه ارگان‌های مختلف اقتصادی و بین‌المللی قرار گرفته است. این ارگان‌ها به‌صورت مستمر این بانک را برای فعالیت‌های مختلف ارزیابی کرده و آمادگی خود را برای ایجاد ارتباط با آن اعلام کرده‌اند. گفتنی است، مراسم اهدای جوایز بهترین بانک‌های خاورمیانه در سال 2015، در دوبی و با حضور اشخاص برجسته‌یی از بازارهای سرمایه و بانکداری سراسر خاورمیانه برگزار شد. اعطای این جوایز از سال 1992 آغاز شده‌ و بخشی از برنامه اعطای جوایز جهانی موسسه یورومانی به برترین‌هاست که به عنوان معیاری جهت مقایسه موسسات پیشرو در بخش مالی منطقه محسوب می‌شوند.


تراکنش‌های الکترونیکی بانک صادرات رکورد زد

تعداد کل تراکنش‌های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در فروردین‌ماه ٩٤ نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل رشد ٢٣درصدی را به ثبت رساند. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک درفروردین‌ماه سال ٩٤ به‌طور میانگین روزانه حدود ١٨میلیون و ٧٢٩هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع٥٨٠ میلیون و ٦٠٠ هزار تراکنش موفق مالی انجام داده‌اند. این میزان بیانگر رشد ٢٣درصدی تعداد کل تراکنش‌ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک است.

براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه‌اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه‌یی (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقا و به روز‌رسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مستمر و افزایش قابلیت‌های جدید آن را در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به‌طوری که تا پایان فروردین‌ماه سال جاری بیش از ٥٤میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.

گفتنی است، این بانک با ٤١٨ هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از ١٠میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از ٤٥میلیون انواع کارت‌های الکترونیک و با ٢٧٠٠شعبه داخلی و ٢١شعبه خارجی به عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر