کوتاه از سیاست

۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۸۷۹

نشست خبری روحانی با رسانه‌های داخلی و خارجی

فارس معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور گفت: نشست خبری رییس‌جمهور، بعدازظهر شنبه بیست‌و‌سوم خرداد با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود. پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور اظهار داشت: رییس‌جمهور در این نشست خبری که به‌صورت زنده از شبکه‌های داخلی و بین‌المللی پخش می‌شود، ضمن ارایه گزارشی کوتاه از عملکرد دولت تدبیر و امید به محضر ملت شریف ایران پاسخگوی پرسش خبرنگاران در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خواهد بود.


رقابت سیاسی در انتخابات نباید به خصومت بینجامد

باشگاه خبرنگاران معاون پارلمانی رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه رقابت سیاسی نباید به خصومت بینجامد، گفت: نتایج انتخابات باید منتهی به تقویت همبستگی ملی و انسجام بیشتر بین دولت و ملت شود. انصاری اضافه کرد: امروزه دشمنان به‌ویژه رسانه‌های صهیونیستی درصدد ایجاد شکاف میان دولت و ملت هستند به‌همین خاطر باید در جریان انتخابات نهایت هوشمندی را به خرج داد.


آغاز نشست فصلی شورای حکام آژانس

ایرنا نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز گذشته در مقر این نهاد بین‌المللی در وین آغاز شد. در این دوره از نشست فصلی شورای حکام آژانس، قرار است گزارش 2014 همکاری‌های فنی آژانس، گزارش اجرای پادمان 2014، گزارش حادثه فوکوشیما، اجرای پادمان در کره شمالی، سوریه و ایران بررسی شود.


احتمال تمدید مذاکرات هسته‌‌ای ایران و 1+5

ایرنا روزنامه رن مین با تحلیل محتوای سخنان مقام‌های ارشد هسته‌یی ایران و غرب در جریان گفت‌وگوها نوشت: این احتمال از روند کند کنونی گفت‌وگوهای هسته‌یی نشات می‌گیرد و با توجه به روند کند کنونی گفت‌وگوهای هسته‌یی و احتمال عدم موفقیت طرفین در رسیدن به چارچوب‌های مورد‌نظر برای توافق جامع، احتمال تمدید مذاکرات پس از آخرین مهلت گفت‌وگوها یعنی 30 ژوئن محتمل است.


42 درصد امریکایی‌ها موافق‌ادامه مذاکرات هسته‌ای

ایسنا به نوشته نشریه فوربس، موسسه تحلیلی زاگبی در یک نظرسنجی از مردم امریکا پرسید که آیا خواهان ادامه مذاکرات کنونی میان ایران و قدرت‌های جهانی که منجر به لغو مرحله‌یی تحریم‌ها علیه تهران در ازای محدودیت برنامه هسته‌یی این کشور می‌شوند هستند یا اینکه می‌خواهند مذاکرات متوقف و تحریم‌ها علیه ایران تشدید شود؟ نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که 42درصد از مردم امریکا خواستار راه‌حل دیپلماتیک و صلح‌آمیز در قبال برنامه هسته‌یی ایران هستند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر