از بستری شدن صدرا عظم تا تولد خانم بازیگر

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۶۴۱

گودزیلا شهروند رسمی ژاپن شد

ژاپن در سالگرد تولید نخستین فیلم گودزیلا حکم شهروند رسمی این کشور را به نماد گودزیلا اعطا کرد. این شخصیت محبوب که به عنوان سفیر گردشگری توکیو انتخاب شده است برای جذب گردشگر بیشتر، حکم شهروندی ویژه ژاپن را دریافت کرده است.


تشکر رئال از جنتلمن

بکام که برای حضور در یک کمپین تبلیغاتی در مادرید به سر می‌برد، یک سلفی با برنابئو را در اینستاگرامش قرار داد و نوشت: در مسیر قراری که داشتم، نتوانستم از ایستادن کنار جایی که برایم بسیار خاص و ویژه است، صرف نظر کنم. باشگاه رئال نیز عکس بکام را در اینستاگرامش قرار داد و نوشت: خیلی خوب است که چنین جنتلمنی در اطراف ورزشگاه ما حضور داشته. مرسی دیوید بکام بابت سلفی !


برادر پادشاه تهدید به افشاگری کرد

طلال بن عبدالعزیز برادر شاه عربستان تهدید کرد درصورتی که مزاحمت‌های مسوولان دیوان پادشاهی، وزارت خارجه و اقتصاد برای وی ادامه یابد، لب به افشاگری خواهد گشود. وی در صفحه توییتر خود نوشت: صبرم ازمزاحمت‌ها و سنگ‌اندازی‌های مسوولان دفتر پادشاه، وزارت خارجه و اقتصاد به سر آمده است.


جشن تولد 40 سالگی خانم جولی

آنجلینا جولی پنج‌شنبه ۴ ژوئن چهلمین سال تولدش را جشن گرفت. گفته شده جولی و همسرش برد پیت این روز را در یک جزیره خصوصی همراه ۶ فرزندشان جشن گرفتند. این دو پس از ۱۰سال زندگی مشترک از مشهورترین زوج‌های هالیوودی محسوب می‌شوند. ۶ فرزند این زوج هر یک هدیه مخصوصی برای مادرشان تهیه و کتابچه‌یی پر از نقاشی‌ها و نوشته‌هایشان را به وی هدیه دادند.


هلموت کهل بستری شد

هلموت کهل، صدراعظم اسبق آلمان در پی عمل جراحی روده در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. کهل ۸۵ساله، سی و دومین صدراعظم آلمان و ششمین صدراعظم حکومت فدرال بوده است. از وی به عنوان پدر اتحاد دو آلمان یاد می‌کنند. آقای کهل بین سال‌های ۸۲ تا ۹۸ میلادی بالاترین مقام اجرایی آلمان بود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر