گسترش همکاری‌های فولادی با رفع تحریم‌ها

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۶۳۵

محمد خان‌داداش‌پور، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: «مذاکرات و همکاری با کشورهای مختلف در زمینه صنعت فولاد با برطرف شدن تحریم‌ها می‌تواند سازماندهی شود و ایران در افق 1404 دستیابی به ظرفیت 55 میلیون تن فولاد را برنامه‌ریزی کرده است.»

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت ملی فولاد، خان‌داداش‌پور در دیدار آر. کی. داس مدیرعامل بخش جنوب آفریقای تاتا استیل هند در محل این شرکت شاخص‌های طرح جامع فولاد ایران را تشریح کرد. بر پایه این گزارش، نمایندگان شرکت تاتا استیل هند در این دیدار نسبت به تشریح ویژگی‌های صنعت فولاد در این کشور و دیگر نقاط جهان پرداختند. آر. کی. داس مدیرعامل بخش جنوب آفریقای تاتا استیل هند گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در خارج از هند و کشورهای اروپایی ارایه کرد.

همچنین ساندرا رامام، مدیراجرایی مواد و فروآلیاژهای تاتا استیل در این نشست به تشریح فعالیت این شرکت در داخل هند پرداخت. بنابر این گزارش در نشست هیات هندی دبیر دوم بازرگانی سفارت این کشور در تهران حاضر بود و تولید سالانه حدود 10میلیون تن فولاد در داخل هند و حدود 14میلیون تن در خارج این کشور به عنوان عملکرد شرکت تاتا استیل اعلام شد.

هیات هندی خواستار همکارهای فنی در صنعت فولاد میان شرکت ملی فولاد ایران و تاتا استیل شدند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر