سهم 22درصدی بانک صنعت و معدن در تامین مالی صنایع و معادن

۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۶۲۴

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از سهم ٢٢درصدی این بانک در تامین مالی طرح‌های صنعتی و معدنی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، علی اشرف افخمی که در نشست تخصصی اجلاس معدن و صنایع معدنی سخن می‌گفت، تصریح کرد: این سهم مربوط به سال٢٠١٤ است و ٣٠٩طرح بزرگ در بخش‌های فولاد، پتروشیمی، نفت و گاز و... ازسوی این بانک تامین مالی شده است. افخمی همچنین از تامین مالی ٢٣٠٠طرح کوچک و متوسط در بخش صنعت و معدن توسط این بانک خبر داد.

وی به عملیات بانکداری اسلامی که توسط بانک صنعت و معدن انجام می‌شود، اشاره کرده و اظهار داشت: در تامین مالی به شیوه بانکداری اسلامی مسایل اخلاقی موردتاکید قرار می‌گیرد و هدف ما ایجاد رابطه برد- برد است.

وی به امر مسوولیت اجتماعی در بانک صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: سهیم شدن در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور برای رشد اشتغال و افزایش درآمد سرانه از اهداف کلی این بانک به‌شمار می‌آید.

وی در سخنان خود اشاره‌یی نیز به تامین مالی به شیوه بانکداری اسلامی و مدل‌های مشارکتی کرد که در آن نرخ ثابتی برای بهره درنظر گرفته نمی‌شود.

افخمی با بیان اینکه در بانک صنعت و معدن ایده‌های مناسب را به کسب‌وکارهای بزرگ تبدیل می‌کنیم، گفت: بانک صنعت و معدن از ابزارهای مختلف برای تامین مالی طرح‌ها استفاده می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر