بررسی نقش خودرو در جامعه

۱۳۹۳/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۲۷

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه موضوع تولید خودرو و تردد آن در خیابان‌ها از منظر اجتماعی و فرهنگی قابل بررسی است، اظهار داشت: مردم از نمایندگان خود در مجلس انتظار دارند که وضعیت صنعت خودرو شفاف‌سازی شود.

غلام‌محمد زارعی با بیان این مطلب افزود: کمیسیون صنایع و معادن و شاید اکثر مردم و نمایندگان آنها در مجلس، خواستار کاهش بیشتر نرخ خودرو هستند تا نرخ خودرو به قیمت منطقی نزدیک شود. وی تصریح کرد: نباید کاری کنیم که صنایع خودروسازی آسیب ببیند و برای نزدیک شدن صنعت خودرو به کشورهای صاحبنام دنیا و کسب جایگاه جهانی، اولویت اول ارتقای کیفی و افزایش کمی در تولیدات آنهاست.

زارعی با اشاره به اینکه موضوع تولید خودرو و تردد آن در خیابان‌ها و به عبارتی نقش خودرو از منظر اجتماعی و فرهنگی نیز قابل بررسی است، اظهار کرد: مردم از نمایندگان خود در مجلس انتظار دارند که وضعیت صنعت خودرو شفاف‌سازی شود تا آنها بتوانند خودرو مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند. نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه مجلس مقابل خودروسازان قرار ندارد، خاطرنشان کرد: خودروسازان با عملکرد خود نباید این ذهنیت منفی را در افکار عمومی ایجاد کنند که آنها برای منفعت‌طلبی‌های بخشی می‌خواهند قیمت خودرو را افزایش دهند و حتی حاضر نیستند از توصیه‌های مجلس نیز تبعیت کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر