از فوتبال تا قهوه

۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۰۳۴

حمله فن خال به ستاره تیمش

سرمربی هلندی منچستریونایتد به تندی از بازیکن بلژیکی تیمش انتقاد کرد. مروان فلینی، ستاره بلژیکی منچستریونایتد تنها بعد از 18 دقیقه از حضورش در میدان به‌خاطر حرکت بسیار بدی که داشت از بازی اخراج شد و به احتمال زیاد محرومیت سنگینی برای او درنظر گرفته خواهد شد. لوئیس فن‌خال، سرمربی منچستریونایتد گفت: فلینی با این حرکت نشان داد که واقعا احمق است.


توت‌خوری موسوی لاری

محمدعلی ابطحی در صفحه اینستاگرام خود عکس جالبی از توت‌خوری وزیر کشور دولت اصلاحات منتشر کرد. او با انتشار این عکس از موسوی لاری نوشت: موسوی لاری وزیر کشور اصلاحات و توت تازه/ محسن امین‌زاده و صفدر حسینی هم بفهمی نفهمی دیده می‌شوند.


عکس جنجالی پرز

انتشار عکسی از رییس سابق رژیم‌صهیونیستی هنگام گرفتن قهوه از دست یک مرد با لباس سنتی اردنی، جنجال جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. این عکس از شیمون پرز در حاشیه کنفرانس داووس در بحرالمیت گرفته شده است. فعالان اردنی به‌شدت از دعوت پرز به این کنفرانس و استقبال و پذیرایی از او به این روش ابراز نارضایتی کردند. یکی از این فعالان در صفحه فیسبوک خود با انتقاد از حضور مدعیان مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی نوشت: قاتل کودکان امروز در داووس است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر