اخبار فناوری

۱۳۹۴/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۹۸۴


درآمدزایی از عکس شما

شاید با شنیدن این روش استادانه درآمدزایی شگفت‌زده شوید اما این واقعیت دارد. هنرمندی به نامRichard Prince با برداشتن اسکرسن شات از عکس‌های هنری کاربران اینستاگرام و چاپ آنها دست به این اقدام جالب زده است. او این عکس‌ها را در یک گالری در نیویورک به نمایش گذاشته است تنها کاری که این هنرمند انجام داده نوشتن کامنتی زیر عکس است. جالب است بدانید قیمت هر یک از این عکس‌ها 100000دلار است. البته باید دید صاحبان اصلی عکس‌ها در این مورد واکنشی نشان خواهند داد یا نه؟!

بازار

*شرکت چینی هواوی دعوتنامه‌هایی را برای تاریخ 12خردادماه در نیویورک ارسال کرده است. به احتمال زیاد در این مراسم شاهد معرفی یک هوشمند جدید و اخباری از همکاری با گوگل خواهیم بود.

*شرکت سامسونگ در نظر دارد قبل از معرفی پرچمدار جدید سری نوت گوشی خمیده جدید به بازار عرضه کند. باید دید سامسونگ کدام بازار را هدف گرفته است.

*شرکت مایکروسافت می‌خواهد کنترل اپدیت ویندوز10 را برای کاربرانش محدود کند. این بدین معناست که بسیاری از دستگاه‌های مجهز به ویندوز به طور خودکار به ویندوز10 اپدیت می‌شوند.

*وزیر مخابرات با انتقاد از عملکرد شرکت مخابرات افزایش نرخ مکالمات را منوط به توسعه تکنولوژی تلفن ثابت در کشور دانست.

*شرکت اپل به احتمال زیاد ماه آینده سرویس موسیقی‌اش با نام apple music را راه‌اندازی خواهد کرد؛ همچنین برنامه موزیکش را هم بازطراحی خواهد کرد.

*گوشی galaxy s5 mini سامسونگ به زودی اندروید 5.0.1 را دریافت خواهد کرد که این بروزرسانی تغییرات قابل‌توجهی به همراه خواهد داشت.

*در چند روز گذشته عکس‌هایی از یک گوشی سونی درز کرده که حاشیه‌های آن کاملا حذف شده است. طبق شایعات احتمالا این گوشی دارای دو دوربین 13مگاپیکسلی خواهد بود.

*در چند روز گذشته دو گوشی G2 وL bello شرکت ال‌جی در ایران بروزرسانی اندروید 5 را دریافت کرده‌اند اگر شما یکی از این گوشی‌ها را دارید اکنون می‌توانید این بروزرسانی را دریافت کنید.

* تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل اعلام کرد در مردادماه فروشگاه بزرگ اپل در دوبی افتتاح می‌شود. قرار است این بزرگ‌ترین فروشگاه اپل باشد. البته با توجه به شرایط این شهر تجاری این مساله دور از ذهن نبود.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر