از کنسرت کلاپتون تا عکس یادگاری

۱۳۹۴/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۹۴۰

برادر رهبر کره شمالی در کنسرت لندن

تصاویری از حضور برادر بزرگ کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در لندن منتشر شده که نشان می‌دهد او در دو شب پیاپی به کنسرت اریک کلاپتون رفته است. این تصاویر که در رویال آلبرت هال لندن گرفته شده کیم جونگ چول را که چند سال پیش از جانشینی رهبری کره شمالی کنار گذاشته شد، نشان می‌دهد. گفته شده او مثل هر طرفدار دیگر اریک کلاپتون بود ولی دور و برش مقام‌های رسمی بودند. ولی به او خیلی خوش می‌گذشت و در طول کنسرت همه ترانه‌ها را بلند بلند می‌خواند. کیم و همراهانش احتمالا یا از طریق سفارت کره‌شمالی در لندن با ویزای دیپلماتیک سفر کرده‌اند یا با پاسپورت کشورهای دیگری به لندن آمده‌اند. کیم جونگ چول در هتل چلسی هاربر در غرب لندن اقامت دارد. هزینه هر شب اقامت در این هتل ممکن است بیش از ۲۱۰۰پوند باشد.


موفقیت شوهر ایرانی خانم اِبرو

رضا ضراب، سرمایه‌دار سرشناس ایرانی که دستگیری‌اش در ترکیه سروصدای زیادی به پا کرده بود، بار دیگر تیتر روزنامه‌های این کشور شد. در فهرست هزارکمپانی موفق ترکیه در حوزه صادرات در سال 2014 کمپانی سیزدهم این لیست «ولگام گیدا» یا صنایع غذایی گیداست که براساس تحقیقات روزنامه حریت، مالکش رضا ضراب است و حجم مبادلاتش در سال گذشته میلادی 847 میلیون دلار بود. ضراب سال 2013 به اتهام پولشویی بازداشت اما مدتی بعد از این اتهام تبرئه شد.


مسی و پسرش در جشن قهرمانی

لیونل مسی پسرش را هم به جشن قهرمانی بارسلونا برد. مسی ستاره بارسلونا شنبه شب پسرش را روی دوش خود گذاشت و او را به داخل زمین برد تا در جشن قهرمانی بارسلونا شرکت کنند. همسر مسی هم در این جشن حضور داشت.


تقدیر اینیستا از ژاوی

آندرس اینیستا، ستاره بارسا بعد از آخرین بازی درکنار ژاوی در لالیگا، هم تیمی قدیمی‌اش را مورد ستایش قرار داد. او که سال‌ها درکنار ژاوی، ارکان اصلی خط میانی بارسا بودند در دیدار شب شنبه در دقایق پایانی جای ژاوی را در زمین گرفت. او با انتشار عکسی درکنار ژاوی درصفحه فیس‌بوکش نوشت: آخرین بازی درکنار هم در لالیگا، تشکر به خاطر همه این سال‌ها؛ زنده‌باد بارسا !

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر