اخبار

۱۳۹۴/۰۳/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۹۲۱

تقدیر سیف از روابط عمومی بانک صادرات ایران

رییس کل بانک مرکزی طی نامه‌یی به مدیرعامل بانک صادرات ایران از زحمات روابط عمومی این بانک تشکر و قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر سیف با ارسال نامه‌یی به اسماعیل لل‍ه‌گانی مدیرعامل این بانک از زحمات و تلاش‌های روابط عمومی یادشده که به‌صورت فعالانه در جلسات شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات شبکه بانکی شرکت داشته تشکر کرد. در بخشی از این نامه آمده است: ... طی سالیان گذشته، بانک مرکزی با هم‌افزایی شبکه بانکی تلاش گسترده‌یی را درجهت انسجام بخشیدن به فرآیند اطلاع‌رسانی و تبلیغات آغاز کرد و تلاش درجهت تدوین (دستورالعمل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات نظام بانکی) در ٢ فصل ١٠ ماده و ٧ تبصره که برای مدیران عامل بانک‌ها ارسال شده است. درجهت تقویت این هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت شبکه بانکی در راستای تنویر اذهان عموم از خدمات بانک‌ها بوده است. بدین لحاظ، مراتب تشکر و قدردانی این بانک را از تشریک مساعی مدیر روابط عمومی آن بانک اعلام می‌دارد که با حضورشان در (اتاق فکر) و اجرای دستورالعمل یادشده جهت هم‌اندیشی برای حل مسایل مبتلا به بانک‌ها مساعدت کردند. گفتنی است شماری دیگر از بانک‌ها نیز ازسوی رییس کل بانک مرکزی تقدیر شده‌اند. شایان ذکر است رییس روابط عمومی این بانک عهده‌دار مسوولیت دبیری شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات شبکه بانکی کشور است و به مناسبت ٢٧ اردیبهشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی ازسوی وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد تقدیر قرار گرفت.


قدردانی وزارت اقتصاد از روابط‌عمومی بانک صنعت

وزارت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت ٢٧اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی با اهدای لوحی از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن تقدیر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت ومعدن در همایش سراسری دستگاه‌های تابعه و استانی وزارت اموراقتصادی و دارایی، محمدشرفشاهی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به مناسبت ٢٧ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط‌عمومی با اهدای لوحی از تلاش‌ها وخدمات این بانک در پیشبرد اهداف تبلیغی و اطلاع‌رسانی اقتصاد کشور تقدیرکرد. در این تقدیرنامه خطاب به داریوش‌سهرابی مدیر امور مشتریان و روابط‌عمومی این بانک آمده است: «سرافرازی و آبادانی ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون، مرهون همت بلند تلاش‌گرانی است که با استعانت از قادر متعال در راه اعتلای نام جاویدان این مرزوبوم اسلامی، با قدم‌هایی شایسته و استوار گام برمی‌دارند. ضمن تبریک ٢٧اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی بدینوسیله از تلاش‌ها و خدمات جنابعالی و همکاران گرامی‌تان در پـیشبرد اهداف تبلیغی و اطلاع‌رسانی اقـتصاد کشور تـقدیر و تـشکر  می شود، امید است در ذیل توجهات یاری تـعالی با سرلـوحه قراردادن راهـبرد «دولـت و ملت هـمـدلی وهمزبانی» در انجام وظایف و ماموریت‌ها و ایفای نقش موثر در انسجام و همگرایی بیشتر در خانواده روابط‌عمومی‌های وزارت متبوع موفق و موید باشید».


ثبات نرخ دلار و افت قیمت سکه تمام

صرافان بازار ارز و سکه روز یک‌شنبه نرخ هر دلار امریکا همانند روز شنبه سه‌‌ هزار و 304تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با چهارهزار تومان افت 930هزار و 500 تومان تعیین کردند. به گزارش «تعادل» هر یورو در بازار آزاد با 20 تومان افت نسبت به روز مذکور سه هزار و 680 تومان و هر پوند نیز بدون تغییر قیمت 5 هزار و 143تومان قیمت خورد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم به ترتیب با چهارهزار تومان و چهارهزار و 500 تومان افت هر کدام 930هزار و 500 تعیین قیمت شد. هر نیم سکه با چهار هزار تومان افت 471هزار تومان و هر ربع سکه نیز با سه هزار تومان کاهش 262هزار تومان فروخته شد. هر سکه یک گرمی با دو هزار تومان افت 179هزار تومان خرید و فروش شد و هر گرم طلای 18عیار نیز 95هزار و 200تومان قیمت خورد. هر اونس طلا نیز در معاملات روز یک‌شنبه 1206دلار قیمت‌گذاری شد.


آمارهای بانک مرکزی منطبق با استانداردهای جهانی

مدیرکل آمارهای اقتصادی بانک مرکزی، تمامی امکانات آماری این بانک را منطبق با استانداردهای نوین دنیا دانست و گفت که آمارهای اقتصادی بانک مرکزی ایران به دور از هرگونه خطا و اشتباه است.

به گزارش «تعادل» علیرضا مقتدایی روز شنبه درحاشیه همایش هم‌اندیشی آموزشی آمار اقتصادی بانک مرکزی جمهوری اسلامی در مرکز آموزشی - رفاهی این بانک در نوشهر به خبرنگاران گفت: امروزه امکانات به تناسب استانداردهای imf در اختیار بانک مرکزی قرار دارد و تمامی شیوه‌ها و روش‌های آماری نیز در این حوزه به‌روز است. وی به رونمایی از سامانه جامع آمارهای اقتصادی این بانک با هدف فرآیند تعیین شاخص قیمت‌ها در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی چنین سامانه تکنولوژی نرم‌افزاری، اینترنتی، تقویم‌های آماری نیز در بانک مرکزی آماده شده است. مدیرکل آمارهای اقتصادی بانک مرکزی گفت: با راه‌اندازی این سامانه هم‌افزایی خوبی با مرکز آمار ایران ایجاد شده به نحوی که بسیاری از شاخص‌های آماری درحوزه صادرات و محاسبات ملی نیز تا قبل از پایان هر فصل از طریق این بانک اعلام می‌شود. مقتدایی در ادامه برگزاری این همایش را از جهاتی بسیار حایز اهمیت دانست و گفت که آمارگیران شرکت‌کننده در این همایش باید آموزش‌های لازم را برای رشد آگاهی خود در حوزه مهارت، اخلاق‌مداری، برقراری ارتباط مطلوب با منابع اطلاعاتی و نیز حوزه آمار اقتصادی که برخوردار از استانداردهای بین‌المللی باشد، فرا گیرند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر