ستاره جام جهانی خوش‌تیپ‌ترین مرد دنیا شد

۱۳۹۳/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۹۰

مازیار معتمدی| خامس رودریگز، ستاره تیم کلمبیا در جام جهانی امسال و بازیکن تیم رئال مادرید از سوی مجله پیپل به عنوان خوش‌تیپ‌ترین مرد دنیا در سال 2014 انتخاب شد.

او که با زدن 6 گل آقای گل جام جهانی شده با گلی که به اروگوئه زد به عنوان زننده زیباترین گل جام جهانی هم شناخته شد. همه این موفقیت‌ها موجب شد تا او طرفداران زیادی در میان باشگاه‌های اروپایی پیدا کند و بلافاصه با قراردادی 6 ساله به ارزش 80 میلیون یورو از موناکو راهی رئال‌مادرید شود.

خامس رودریگز که 23ساله و متولد شهر کاکوتا در کلمبیاست فوتبالش را در همان دوران کودکی و به تشویق مادرش با ثبت‌نام در مدرسه فوتبال آغاز کرد. او که از اول پیراهن شماره ۱۰را پوشیده از سال ۲۰۱۱ و زمانی که ۲۰سال داشت به عضویت تیم ملی بزرگسالان کلمبیا درآمد. رودریگز که اغلب در پست هافبک هجومی یا مهاجم نوک بازی می‌کند با قد یک متر و 80 سانت، یکی از چهره‌های محبوب تبلیغاتی هم هست.

رودریگز فوتبال حرفه‌یی را در سال ۲۰۰۶ از باشگاه انویگادو اف سی شروع کرد و برای این تیم در ۳۰ بازی ۹ گل به ثمر رساند. بعد از دو سال او راهی اتلتیکو بانفیلد آرژانتین شد و در سال ۲۰۱۰ با قراردادی ۴ساله به مبلغ ۵ میلیون یورو راهی تیم پورتو پرتغال شد. از اینجا درخشش او شروع شد و در فصل

۲۰۱۱-۱۲ برای پورتو ۱۴گل زد و ۱۱پاس گل داد. او بعد از این موفقیت‌ها با پیشنهادی

۴۵ میلیون یورویی به مدت ۵ سال با تیم موناکو قرارداد بست. خامس با دنیلا اسپینا، خواهر دیوید اسپینا ازدواج کرده و دخترشان سالومه یک ساله است. همسر او معتقد است نباید فریب چهره پسرانه خامس را خورد و او دارای ویژگی‌های جنگندگی است که این امکان را به او می‌دهد تا نوک حمله بازی کند. البته نباید از درآمد او نیز غافل شد چون پولی که او در یک هفته به دست می‌آورد بسیار بیشتر از چیزی است که بیشتر مردم کره زمین در یک سال به دست می‌آورند. مادر او هم معتقد است همه این شهرت و محبوبیت درکله او فرو نمی‌رود و او همواره تواضع خودش را حفظ خواهد کرد. ماریا دل‌پیلار روبیو معتقد است: او هنوز همان است که بود. با این انتخاب خامس در مکانی جای گرفته که زمانی برد پیت، جورج کلونی، جانی دپ، مت دیمون و رایان رینولدز یعنی ستاره‌های درجه یک هالیوود جای گرفته بودند.

منبع: سایت گل اسپانیا

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر