نقش آفرینی

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۸۴۵

دستیابی به رکوردهای غرورآفرین تولید آهن اسفنجی

کارکنان پرتلاش ناحیه آهن‌سازی در ادامه رکوردشکنی‌های فروردین ماه خود موفق شدند در اردیبهشت نیز به رکوردهای بالاتری در تولید آهن اسفنجی و گندله دست یابند.

رحیم عبدی مدیر ناحیه آهن‌سازی فولاد مبارکه با تایید این خبر گفت: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت کارکنان واحدهای احیای مستقیم 1و2 با تولید 625هزارو575 تن آهن اسفنجی و تلاشگران واحد گندله‌سازی نیز با تولید 690هزارو520 تن گندله گام موفق دیگری برای دستیابی به اهداف ناحیه و شرکت برداشتند. وی کسب این رکوردها را مرهون یکدلی و همبستگی و دقت عمل و نظر همه کارکنان واحدهای تولید و تعمیرات و پشتیبانی و ستادی برشمرد و با بیان اینکه رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی در این ناحیه مربوط به فروردین‌ماه سال‌جاری و به میزان 611هزارو942 تن آهن اسفنجی بود، افزود: رکورد پیشین تولید گندله در این ناحیه مربوط به اردیبهشت93 و به میزان 689هزارو100 تن بوده است.


رکورد شکنی ناحیه فولاد‌سازی و ریخته‌گری مداوم

محمد متقی رضایی مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم از ثبت دومین رکورد ماهانه تولید در این ناحیه خبر داد و گفت: همکاران ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم با همکاری و عزمی راسخ در سایه حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، با تولید520هزار تن فولاد خام گام موفقی در راستای دستیابی به اهداف سالانه شرکت و افزایش تولید فولاد خام کشور برداشتند. وی رکورد قبلی ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم را مربوط به فروردین‌ماه سال‌جاری و به میزان 516هزارو498 تن خواند و تصریح کرد: همکاران این ناحیه با کسب این موفقیت 3502 تن نسبت به مدت مشابه ماه قبل افزایش تولید را رقم زدند.وی خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت با تلاش همه‌جانبه مدیریت و کارکنان شرکت در بخش‌های مختلف و با بهره‌گیری از توسعه‌های کمی و کیفی حاصل شد و در بهبود مستمر و حصول اهداف عالی شرکت ایفای نقش کرد. مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم اظهار امیدواری کرد: با تداوم این همکاری‌ها و دستیابی به رکوردهای بعدی در پایان سال همچون سنوات قبل عملکرد درخشانی را از ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شاهد باشیم.


تقدیر و تشکر از شرکت مخابرات استان مرکزی

به گزارش اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان مرکزی، مهندس محمدرضا حاجی‌محمدی، معاون شبکه و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران در راستای اجرای موفق مرحله بازدید از سایت‌های اصلی دیتای شرکت‌های مخابرات استانی در پروژه IPNI، از مهندس مشیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی و کارکنان اداره‌های رفاهی و توسعه و نگهداری دیتا به‌ویژه آقایان قمری، ابراهیمی‌پورنادری و خانم منفرد‌زاده که برای پیشبرد این مرحله از پروژه IPNI با نمایندگان آن معاونت و مشاوران خارجی پروژه (شرکت KT) نهایت همکاری و هماهنگی را داشتند، تشکر و قدردانی به‌عمل آورد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر