کلونی: سیاستمداران بهتر را انتخاب کنیم

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۵۸۳

جورج کلونی گفت: معتقد است انتخاب سیاستمدارانی که ‌بتوانند آینده روشن‌تری برای جامعه همراه بیاورند به عهده مردم آن جامعه است. این چهره مشهور هالیوود در مراسم افتتاحیه نمایش فیلم جدیدش «سرزمین فردا» در لندن، به طرفدارانش امضا داد و با آنها عکس‌ سلفی انداخت.

کلونی که شایع شده برای حضور در عالم سیاست برنامه‌هایی در سر دارد، گفت: براین باورم که این ماییم که برای آینده‌مان تصمیم می‌گیریم. سیاستمدارها را ما انتخاب می‌کنیم، پس به عنوان انتخاب‌کننده همیشه می‌توانیم شرایط را بهتر کنیم و همیشه هم این امکان برایمان فراهم بوده است.

او ادامه داد: همیشه چنین بوده است که حال و هوای جامعه در مقاطعی کاملا شکننده و نومیدانه به نظر می‌رسد. حالا هم یکی از این مقاطع است. اما راهی برای آن پیدا خواهیم کرد. مجبوریم که راهی پیدا کنیم، چون جامعه به همین ترتیب است که روبه‌جلو حرکت می‌کند.

کلونی که سال گذشته با امل علم‌الدین وکیل مدافع حقوق بشر ازدواج کرد، گفت احساس رضایت او از زندگی بعد از ازدواج بیشتر شده است: من یک مرد متاهلِ خوشبخت هستم؛ واقعا خوشبخت. اما او از پاسخ دادن به سوالات بیشتر درباره خانواده‌یی که تشکیل داده طفره رفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر