از سلفی جان کری تا آیفون اوباما

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۵۸۲

سلفی جان کری با شهروندان کره

تصویری از جان کری وزیر امور خارجه امریکا که در یک رستوران در سئول در حال سلفی گرفتن با مردم عادی است، از عکس‌های پرطرفدار دیروز بود. آقای وزیر مثل اینکه بدجوری عاشق سلفی گرفتن شده است.


آگهی استخدام جلاد در عربستان

عربستان‌سعودی با انتشار آگهی استخدام اعلام کرد که برای اجرای احکام «جلاد» استخدام می‌کند. عربستان سعودی در این آگهی اعلام کرد به هشت «گردن زدن» جدید برای اجرای احکام رو به افزایش اعدام در این کشور نیاز دارد. درباره جزییات شغل و شرایط این شغل آمده است: این شغل نیاز به هیچ مدرک خاصی ندارد. وظیفه اصلی همان اجرای احکام اعدام با گردن زدن است. وظیفه شاغلان همچنین قطع کردن دست و پای محکومان به جرم‌های پایین‌تر است.


خداحافظی ایکر کاسیاس با رئال

رئال‌مادرید روز شنبه ساعت23 به وقت ایران، آخرین بازی فصل خود را در برنابئو مقابل ختافه برگزار خواهد کرد. آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی با اسپانیول گفته بود که در دو بازی بعدی رئال، یک‌بار کاسیاس و یک‌بار هم ناواس درون دروازه قرار خواهند گرفت. با توجه به اینکه ناواس در زمین اسپانیول در ترکیب رئال قرار گرفت، پیش‌بینی می‌شود که کاسیاس روز شنبه مقابل ختافه، دروازه‌بان اصلی رئال مادرید باشد. گویا هدف از این تصمیم، خداحافظی او با رئال مادرید و هواداران است. رئال مادرید با داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد به توافق رسیده و بی‌مهری هواداران رئال به کاسیاس در این فصل، تصمیم او بر جدایی از رئال را قطعی کرده است.


اوباما بالاخره «آیفون» به‌ دست شد

رییس‌جمهور امریکا پس از اینکه سال‌ها به دنبال استفاده از آیفون بود و به دلیل مسائل امنیتی اجازه این کار را نداشت، بالاخره به آرزوی خود رسید. او بالاخره اجازه پیدا کرد نخستین مطلب در صفحه توئیتر شخصی‌اش را با آیفونی که از دفتر ریاست‌جمهوری قرض گرفته بود ارسال کند. اما بعد روشن شد گوشی‌ای که در تصویر دیده می‌شود و اوباما از آن استفاده می‌کند یک آیفون متعلق به دفتر ریاست‌جمهوری است. با این حساب گوشی بلک‌بری مطمئن و ایمن اوباما همچنان در جیبش است و او برای مکالمات خود از این گوشی استفاده می‌کند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر