از میان‌ سایت‌های خبری

۱۳۹۳/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۴۰

ازدواج پسر محسن هاشمی با نوه امام

خبرآنلاین: مراسم ازدواج عماد هاشمی‌رفسنجانی، فرزند محسن هاشمی‌رفسنجانی با زهرا سیدروحانی در باشگاه فرمانیه برگزار شد.

زهرا سیدروحانی فرزند سیدکاظم روحانی (نوه آیت‌الله محمدصادق روحانی از مراجع قم) و مادرش هم نفیسه اشراقی نوه دختری امام‌خمینی(ره) است. به‌جز فائزه و فاطمه هاشمی که قبل از انقلاب با برادران لاهوتی ازدواج کرده بودند، پسران هاشمی‌رفسنجانی (مهدی، یاسر و محسن) همگی با دخترخاله یا دخترعموهای خود ازدواج کرده‌اند.


خاتمی: عقبگردی در مواضع روحانی نمی‌بینیم

خبرآنلاین: سیدمحمد خاتمی در سخنانی در جمع اعضای بنیاد باران گفت: رییس‌جمهور یک روشنفکر نیست که فقط اظهارنظر کند و باید در عمل اقدام کند. اگر ما ببینیم این دولت راه خود را گم نکرده است و نسبت به روال خود تعهد دارد باید حمایت کنیم و سعی کنیم موفق باشد و مشکلاتش را درک کنیم. خاتمی افزود: دولت روحانی دولت موفقی است. عقبگردی در مواضع روحانی نمی‌بینیم. البته مشکلاتی وجود دارد و در عملکرد همه دولت‌ها این مشکلات وجود دارد و نمی‌توان انتظار داشت که دولت بی‌عیب باشد.


مرتضوی: وثیقه سه‌میلیاردی دروغ است

عصر ایران: سعید مرتضوی دادستان سابق تهران گفت: قرار وثیقه‌یی برای من صادر نشده است و خبر آماده‌کردن وثیقه سه‌میلیاردی توسط اینجانب دروغ است و آن را تکذیب می‌کنم.

وی روز یک‌شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا، در مورد انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه وثیقه سه‌میلیاردی خود را آماده کرده است، گفت: هیچ‌گونه قرار وثیقه‌یی برای من صادر نشده است.

رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی در شعبه15 دادسرای کارکنان دولت، دهم شهریور سال جاری برگزار شد که در آن جلسه به سه پرونده درخصوص تخلف در سازمان تامین اجتماعی، پرونده پالیزدار و پرونده کشته‌شدگان حادثه کهریزک رسیدگی شد.


زیباکلام: از ظریف حرصم می‌گیرد

پیام نو: صادق زیباکلام با اشاره به برخی نظرات در جامعه مبنی بر اینکه تحریم‌های اضافه‌شده اخیر امریکا تحریم‌های جدید است، گفت: از آقای ظریف و عراقچی تعجب می‌کنم و حرصم می‌گیرد وقتی می‌بینم پاسخ این‌گونه مباحث را نمی‌دهند.


سرپرست دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد

فرارو: طی حکمی از سوی دکتر محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمود فتوحی‌فیروزآباد به‌عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد.

ریاست دانشگاه صنعتی شریف را پیش از این «دکتر رضا روستاآزاد» بر عهده داشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر