برندهای خاطره‌ساز ملی احیا می‌شوند

۱۴۰۱/۱۰/۰۷ - ۰۵:۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۹۵۷۹۹

محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین می‌گوید: سعی ما این است که برندهای خاطره‌ساز ملی احیا شوند و نیازهای بازار را بتوانیم با این محصولات تولید داخل پوشش دهیم و در همین زمان به صادرات هم نگاه مثبتی داشته باشیم که قدم‌هایی در این راه برداشته شده و پیش‌نویس‌هایی آماده شده که به‌محض نهایی شدن اخبار آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

محمدرضا حمیدی سرپرست معاونت نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شستا در حاشیه آیین رونمایی از محصولات جدید دانش‌بنیان شرکت کارخانجات پارس الکتریک و محصولات جدید شرکت لوازم خانگی پارس گفت: معاونت نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان رسالت خود را بر تحقق شعار سال و سیاست‌های کلی برنامه پنج‌ ساله هفتم توسعه در راستای تولید نوآورانه، فناورانه و دانش‌‌بنیان‌ با تاکید بر بهر‌ه‌وری عوامل تولید در سطح هلدینگ‌‌ها و شرکت‌‌های تابعه شستا قرار داده است. از همین ‌رو این معاونت با رویکردی ستادی، وظیفه حمایت، هدایت، نظارت، جریان‌‌سازی و تسهیل‌گری را در جهت تبلور هرچه بیشتر علم و دانایی در فرایند تولید در سطح شرکت‌‌ها برای خود تعریف کرده است.

سرپرست معاونت نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شستا اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف و دغدغه‌‌های شستا، بهره‌ مندی از ظرفیت‌های درون ‌گروهی در مجموعه شستا در راستای ارتقاء بهره‌وری و تولید فناورانه به منظور بهبود چشم‌اندازه‌ای سودآوری می‌باشد. با احصاء اقلام وارداتی در تلاشیم با بهره‌‌مندی از ظرفیت‌های اکوسیستم دانش‌بنیان کشور، تراز تجاری شستا را بهبود دهیم.

محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین درباره شرکت‌های زیرمجموعه این شرکت سرمایه‌گذاری از جمله برند پارس گفت: سعی ما این است که برندهای خاطره‌ساز ملی احیا شوند و نیازهای بازار را بتوانیم با این محصولات تولید داخل پوشش دهیم و در همین زمان به صادرات هم نگاه مثبتی داشته باشیم که قدم‌هایی در این راه برداشته شده و پیش‌نویس‌هایی آماده شده که به‌محض نهایی شدن اخبار آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تأکید کرد: شستا سعی دارد تا پیشران صنایع تولیدی باشد تا مردم از برندهای خاطره‌سازی مثل تلویزیون و یخچال پارس دور نشوند و این محصولات را باکیفیت و قیمت مناسب در خانه‌های خود استفاده کنند و این ظرفیت در کشور وجود دارد و در این زمینه تلاش‌های زیادی خواهد شد. 

 

ارسال نظر