بهبود فضای کسب و کار در رأس اولویت اصنافی‌ها

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۲۲۶


ایسنا| رییس اتاق اصناف ایران ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار را از مهم‌ترین اهداف اتاق اصناف ایران عنوان و اظهار کرد: اتاق اصناف ایران به همراه اتاق تعاون و اتاق بازرگانی رویکرد جدیدی را برای ایجاد فضای کسب و کار و اشتغالزایی بیشتر در دستورکار قرار

داده‌ است.

علی فاضلی در جمع خبرنگاران اصلاح قانون نظام صنفی و تسریع در تدوین آیین‌نامه‌های قانون نظام صنفی را ازجمله اولویت‌های سال جاری این بخش برشمرد.

فاضلی حل مشکلات و معضلات 361 اتاق کشور را از عمده برنامه‌های اتاق اصناف ایران در سال جاری برشمرد و گفت: اتاق‌های اصناف کشور در بخش منابع مالی، بازرسی و نظارت که کنترل بازار را برعهده دارند، با مشکل مواجه هستند و این موضوع در اتاق اصناف ایران در حال بررسی است. وی ضمن اشاره به وجود 600هزار بنگاه تولیدی کوچک در کشور، حمایت از بنگاه‌های صنفی کوچک در بخش تولید را از دیگر دستورکارهای اتاق اصناف ایران در سال جاری عنوان کرد. فاضلی گفت: ایجاد فرصت برای فراهم کردن تسهیلات و تمهیدات پولی و مالی در نظام بانکی و ارایه طرح‌های حمایتی به‌ویژه در بخش بیمه و مالیات ازجمله برنامه‌هایی است که در دستورکار اتاق اصناف ایران است. رییس اتاق اصناف ایران تحقق 70درصدی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در شش‌ماهه اول سال را از اهداف اتاق اصناف ایران برشمرد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر