رد شایعه عرضه اولیه «بهمن‌دیزل»

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۵۶۱


مدیرعامل شرکت فرابورس شایعه عرضه اولیه ۵درصد سهام بهمن‌دیزل که توسط برخی در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب و اعلام کرد: با افرادی که اقدام به دست‌کاری پیغام‌های ناظر کرده‌اند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش سنا، امیر هامونی در رابطه با شایعه عرضه اولیه 5درصد سهام بهمن‌دیزل که به صورت پیغام ناظر فرابورس و توسط برخی در فضای مجازی منتشر شده، گفت: این شایعه هیچ صحتی ندارد و تکذیب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت پیغام‌های ناظر در بازار سهام و تصمیم‌گیری‌ها ادامه داد: به دلیل اهمیت این پیغام که جزو اطلاعیه‌های رسمی فرابورس بوده و مورد استناد بسیاری از فعالان بازار سرمایه قرار می‌گیرد، با افرادی که اقدام به دست‌کاری پیغام‌های ناظر کرده‌اند برخورد قانونی شده و این موضوع پیگیری می‌شود.

براساس این گزارش، روز گذشته برخی افراد با اعمال تغییراتی در پیغام‌های قبلی ناظر فرابورس، اقدام به انتشار مطلبی کردند که از قول مدیریت بازار فرابورس ایران اعلام شده بود 5درصد سهام بهمن‌دیزل روز چهارشنبه جاری دوم اردیبهشت در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود.

این دست‌کاری موجب سردرگمی، پرسش و پاسخ و واکنش منفی فعالان بازار سهام شد. چراکه چنین اطلاعیه‌یی رسمی در پیغام‌های ناظر فرابورس وجود نداشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر