از دردسر جد سوم تا اعانه...

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۵۵۳

جد سوم بن افلک برده‌دار بود

تلاش بن افلک برای جلوگیری از بیان این واقعیت که یکی از اجدادش برده‌دار بود، به دردسری برای این بازیگر و رسانه‌ها بدل شده است. این بازیگر و کارگردان از روسای یک برنامه تلویزیونی خواسته بود واقعیت این که یکی از اجدادش برده‌دار بود را پنهان نگه دارند. این مساله با افشای اسناد کمپانی سونی که به‌تازگی توسط ویکی‌لیکس منتشر شده، روشن شده است. جولیان آسانژ سردبیر ویکی‌لیکس گفته عدم انتشار این واقعیت درباره افلک نشان‌دهنده یک بی‌عدالتی است زیرا نشان می‌دهد که نحوه عملکرد داخلی غول‌های رسانه‌یی چندملیتی در نحوه ارایه واقعیت‌هاست.


کارگاه فیلمنامه‌نویسی مریل استریپ

مریل استریپ، ستاره دارنده بیشترین تعداد نامزدی جوایز اسکار بــازیگری کــارگاه تخصصی فیلمنــامه‌نویسی مخصوص بانوان بالای 40سال تاسیس کرده است. این کارگاه را تشکل بانوان نیویورکی شاغل در حرفه فیلم و تلویزیون اداره خواهد کرد. این کارگاه «کارگاه نویسندگان» نام دارد و از میان متقاضیان هشت‌نفر برای شرکت در آن انتخاب می‌شوند.


متیو مک‌کانهی اعانه می‌دهد

متیو مک‌کانهی در ماه مه در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه هیوستون امریکا سخنرانی خواهد کرد. دانشگاه به او بابت این سخنرانی ۱۳۵هزار دلار می‌پردازد. این بازیگر هالیوود قصد دارد کل این مبلغ را در کاری خیر هزینه کند.

همه این پول دراختیار بنیادی قرار می‌گیرد که متیو مک‌کانهی و همسر ۳۲ساله‌اش آن را پایه گذاشته‌اند.


جشن تولد ملکه دانمارک

جشن تولد ۷۵سالگی مارگرت دوم، ملکه دانمارک، در قصر کریستیانبورگ کپنهاگ برگزار شد. اعضای خانواده‌های سلطنتی اروپا در این جشن شرکت کردند. ملکه دانمارک از محبوبیت خاصی در میان مردم کشورش برخوردار است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر