حوالی خبر

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۹۸

آزادراه تهران- شمال اعتبار دولتی ندارد

تسنیم| وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتمام فاز یک پروژه آزادراه تهران-شمال تا ۳۰ماه آینده گفت: این پروژه به هیچ‌وجه اعتبارات دولتی ندارد و قرار است که بنیاد مستضعفان برای اجرای این پروژه سرمایه‌گذاری ‌کند. عباس آخوندی از آغاز عملیاتی اجرایی مجدد فاز یک آزادراه تهران - شمال خبر داد و گفت: در شرایط کنونی براساس برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، عملیات قطعه یک و 4 این پروژه در سال جدید آغاز شده است. وی با اعلام اینکه قطعه 4 آزادراه تهران - شمال در ایام عید به صورت موقت زیر بار ترافیک و تردد خودروها رفت، افزود: اما به صورت قطعی و دایمی این فاز تا آخر تابستان به اتمام می‌رسد. وی تصریح کرد: اجرای قطعه یک پروژه آزادراه تهران - شمال هم براساس پیش‌بینی‌های وزارتخانه تا 30ماه آینده به پایان می‌رسد.


تغییر قریب‌الوقوع جایگاه کیفی خودروهای داخلی

ایسنا| معاون اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: دستوالعمل جدید ارزیابی کیفی خودروها از ابتدای تیرماه به‌طور کامل اجرایی خواهد شد. با اجرایی شدن آن احتمالا جایگاه برخی خودروها در رده‌بندی کیفی تغییر خواهد کرد. سعید تاجیک اظهارکرد: ‌ابتدای امسال دستورالعمل جدید ارزیابی کیفی خودروها (آدیت) از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد. وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت تا تیر ماه به خودروسازان برای اجرایی شدن دستورالعمل جدید فرصت داده است، خاطرنشان کرد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اقدامات خود را برای اجرایی شدن آن آغاز کرده است.


فعالیت 500 دفتر و نمایشگاه اتومبیل بدون مجوز در تهران

پرشین خودرو | رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل تهران اعلام کرد: درحال حاضر حدود 500 دفتر فروش و نمایشگاه اتومبیل فاقد مجوز در شهر تهران فعال است و همین موضوع مشکلات متعددی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است. غلامحسین قاسمیان با اعلام این خبر افزود: درحال حاضر اولویت این اتحادیه شناسایی و ساماندهی واحد‌های غیرمجاز و اعطای مجوزهای لازم به واجدین شرایط است و تلاش خواهیم کرد تا با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کنترل‌های لازم را اعمال کنیم. وی ضمن اعلام هشدار به خریداران خودرو گفت: درحال حاضر صدها مورد شکایت از واحد‌های صنفی بدون مجوز و فاقد پروانه فعالیت به این اتحادیه ارایه می‌شود و با توجه به اینکه مراکز مذکور هیچگونه تعهدی در قبال مشتریان خود ندارند به خریداران خودرو توصیه می‌شود از مراجعه به این مراکز خودداری کنند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر