اخبار

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۹۴

آغاز فروش کارت‌های یک ساله مترو از اردیبهشت

به گفته عضو شورای شهر تهران، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فروش کارت‌های یک‌ساله از اواخر اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. اقبال شاکری در گفت‌وگو با مهر، بااشاره به تشدید نظارت‌ها همزمان با افزایش کرایه‌های تاکسی گفت: در سال‌جاری با اقداماتی که انجام شده قرار است نظارت بر فعالیت رانندگان تاکسی تشدید یابد. عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه رانندگان تاکسی موظف هستند طبق نرخ‌های مصوب کرایه دریافت کنند، گفت: در هفته جاری همه تاکسی‌های درون‌شهری باید برچسب نرخ کرایه‌ها را نصب کنند و براساس نرخ مصوب اقدام به دریافت کرایه کنند. وی ادامه داد: شورای شهر همواره نظارت بر تاکسیرانی را پیگیری می‌کند اما نظارت اصلی برعهده سازمان تاکسیرانی شهر تهران است که ضعف‌هایی مشاهده می‌شود و ما چندین بار به این سازمان تذکر داده‌ایم که امیدواریم نظارت در سال‌جاری به‌طور جدی اعمال شود.


پاکسازی معابر شرق تهران

معاون امور شهری و فضای سبزشهرداری منطقه ۸، از اجرای طرح پاکسازی برچسب‌های تبلیغاتی از درب منازل و دیوارهای معابر سطح محدوده خبر داد. به گزارش مهر، حمیدرضا فرخی گفت: طرح پاکسازی به‌صورت ناحیه‌یی درحال اجراست و درحال حاضر جداره‌های تمامی معابر اصلی و فرعی از اغتشاشات بصری پاکسازی شده است. وی افزود: اجرای این طرح در تمامی محلات سطح منطقه در دستور کار قرار دارد که براساس اولویت‌بندی نواحی انجام می‌شود. فرخی گفت: همزمان با پاکسازی برچسب‌ها و اغتشاشات بصری از سیمای شهر، طرح شستشوی جداره‌ها، پل‌های سواره و پیاده، رنگ‌آمیزی جداول، جمع‌آوری المان‌های زاید و تابلوهای غیرمجاز نیز انجام می‌شود.


بهره‌برداری از ۱۰۰ طرح در منطقه ۱۲ اصفهان

شهردار اصفهان از بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه با هزینه‌یی بالغ بر ۸۰۰میلیارد ریال در منطقه ۱۲ در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد. به گزارش «تعادل»، مرتضی سقاییان‌نژاد سالن ورزشی کوثر را به‌عنوان بزرگ‌ترین سالن ورزشی اصفهان از مهم‌ترین پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری معرفی و تصریح کرد: پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح میدان استقلال و حلقه چهارم ترافیکی اصفهان دو پروژه فرامنطقه‌یی و شاخص منطقه ۱۲ است که در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری همزمان با بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه شاخص و مهم در این منطقه کلنگ‌زنی می‌شود. شهردار اصفهان افزود: فرهنگسرای شهرک قدس و فرهنگسرای امیرالمومنین (ع)، احداث خیابان ۲۰متری روحانی و پروژه احداث خیابان بهاران، خیابان نگارستان، پارک ۱۹هزارمتری محمودآباد و پارک مادر از پروژه‌هایی است که در اردیبهشت‌ماه دراختیار شهروندان قرار می‌گیرد. وی بیان کرد: پروژه‌های احداث خیابان جنوبی پارک صدف، پیاده‌رو‌سازی خیابان عاشق‌آباد، انقلاب اسلامی و شهرک نگین، احداث فاز دوم پارک امین‌آباد و پارک پرستو از پروژه‌های آماده بهره‌برداری در منطقه ۱۲ است. وی بااشاره به کلنگ‌زنی دو پروژه مهم و کلیدی شهر اصفهان در منطقه ۱۲ گفت: پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح میدان استقلال و حلقه چهارم ترافیکی اصفهان دو پروژه فرامنطقه‌یی و شاخص منطقه ۱۲ است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر