دادوستد بیش از 31 هزار تن ذرت دانه‌‌ای و جو دامی

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۰۸۲


یکی از شلوغ‌ترین روزهای تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دیروز با معامله 31هزار و 605 تن انواع ذرت دانه‌یی و جو دامی سپری شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 30هزار تن ذرت دانه‌یی خوزستان، یک‌هزار تن ذرت دانه‌یی کرمانشاه و 100تن ذرت دانه‌یی همدان به قیمت 7500ریال برای هر 3محموله به فروش رسید. جو دامی روسیه نیز با حجم 505تن و به قیمت 9460ریال مورد دادوستد قرار گرفت. همچنین حدود 30هزار تن انواع مواد پلیمری به ارزش بیش از یک‌هزار میلیارد ریال در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران به فروش رسید. در این روز 37گرید انواع ماده پلیمری مجتمع‌های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، بندرامام، تبریز، تندگویان، رجال، غدیر، لاله، مارون، مهر و پلی‌پروپیلن جم، دادوستد شد؛ مهم‌ترین معامله‌های پلیمری این روز شامل استایرن بوتادین رابر، ABS، پلی‌اتیلن ترفتالات، پلی‌اتیلن سبک و سنگین، پلی‌استایرن، PVC و پلی پروپیلن است.

علاوه‌بر این هفت‌هزار تن وکیوم باتوم و 1572تن قیر معامله شد. تالار صادراتی نیز شاهد معامله 9850تن انواع قیر بود. این گزارش همچنین حاکی است، شرکت خالص‌سازان روی زنجان نیز 60 تن شمش روی 99.98 را به قیمت 76هزار ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله کرد. علاوه‌بر این، معامله 13هزار و 400تن تختال C شرکت فولاد خوزستان در سیستم مچینگ معامله شد. براساس این گزارش در مجموع بیش از 92هزار تن انواع کالا به ارزش حدود 1610میلیار ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران به فروش رسید.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر