برنامه 7 ساله توسعه محصول در ایران خودرو

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۹۰۴

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه هفت ساله توسعه محصول در این گروه صنعتی از طراحی تا تولید بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از بخش خصوصی را تدوین و ابلاغ کرد.

برنامه راهبردی توسعه محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو در بخش‌های طراحی بدنه خودرو، قالب‌سازی، مجموعه‌های تعلیق، قوای محرکه،‌ تریم داخلی خودرو و بخش الکترونیک تدوین و ابلاغ شده است. ایجاد و تقویت پتانسیل‌های داخلی در فرآیند توسعه محصول، از طراحی تا تولید محصول جدید، هم راستا با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یکی از محور‌های موثر در آینده صنعت خودرو کشور است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو، حمایت از بخش خصوصی در طراحی، تولید خودرو و مجموعه‌ها و قطعات برای ارتقای فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید را در سرلوحه امور خود قرار داده است. به گزارش ایرنا، از ایکو پرس در استراتژی هفت ساله توسعه محصول در گروه صنعتی ایران‌خودرو، حمایت از تاسیس سه شرکت طراحی بدنه خودرو، پشتیبانی از تاسیس پنج شرکت جدید قالب‌سازی و حمایت از تاسیس پنج شرکت برای طراحی مجموعه تعلیق و اکسل و 10 شرکت جدید یا توسعه فعلی تولید‌کننده قطعات مجموعه تعلیق به چشم می‌خورد.

حمایت و پشتیبانی از تاسیس پنج شرکت تولید‌کننده قطعات گیربکس، پشتیبانی از تاسیس یک شرکت تولیدکننده گیربکس و حمایت از تاسیس سه شرکت جدید برای طراحی‌ تریم داخلی خودرو و پشتیبانی از تاسیس شرکت‌های جدید درخصوص الکترونیک خودرو از دیگر برنامه‌های راهبردی هفت ساله یکه زارع درخصوص توسعه محصول است. همچنین استقرار نظام رده‌بندی در زنجیره تامین ایران‌خودرو برای رقابت‌پذیری و ارتقای سطح کیفی تولید قطعات ازجمله راهبرد‌های مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر