خوراکی‌هایی از جنس طلا

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۹۶


به‌نظر می‌رسد که ثروت زیاد و پول بیش از اندازه باعث می‌شود بعضی افراد به‌دنبال روش‌های عجیب و غیرمعمول برای خرج کردن پول خود باشند، ازجمله این روش‌ها می‌توان به صرف غذاهایی اشاره کرد که در تهیه آنها از طلا استفاده شده است.

کاپوچینوی طلا؛ آنهایی که دوست دارند تا نوشیدنی صبحانه‌شان نسبت به سایرین لوکس‌تر و متفاوت‌تر باشد، می‌توانند یک فنجان کاپوچینوی طلا سفارش دهند که به قیمت 25دلار برای هر لیوان می‌تواند صبحانه خوبی باشد. بسیاری از رستوران‌ها و هتل‌های امارات این نوشیدنی را در منو خود قرار داده‌اند.

خاویار 24عیار؛ این خاویار با اینکه به کلی خوراکی است اما به‌تنهایی طعم خاصی ندارد و در واقع باید با خاویار واقعی ترکیب شود تا بتواند به‌عنوان یک تزیین‌کننده مورد استفاده قرار گیرد. قیمت یک شیشه کوچک خاویار طلا برابر با 200دلار است.

کیک طلا؛ کیکی متفاوت که قیمت آن بیش از 20هزاردلار است. این کیک گران‌قیمت با لایه‌هایی از طلا پوشانده شده و در قسمت بالای آن نیز یک الماس 2عیار به‌عنوان تزیین قرار گرفته است.

برگر طلا؛ فروشگاه برگر 666 نیویورک یک ساندویچ معروف در منو خود دارد که از موادی همانند خاویار، خرچنگ، نمک هیمالیایی و طلا تهیه شده است. این ساندویچ گران‌قیمت در سه اسکناس 100دلاری پیچیده شده است و یکی از لوکس‌ترین ساندویچ‌های نیویورک محسوب می‌شود. قیمت این ساندویچ برابر با 666دلار است.

لازانیا الماس و طلا؛ هتل میارج در لاس وگاس امریکا لازانیای مخصوصی را سرو می‌کند که با ورقه‌هایی از طلا پوشانده شده است. این لازانیا از مخصوص‌ترین مواد اولیه تهیه شده و قیمت یک تکه آن برابر با 100دلار است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر