از تشکر تا عذرخواهی

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۹۲

گاف بزرگ شاه سعودی

شاه سعودی در آخرین سخنان خود در جمع افسران ارتش و فرماندهان نظامی حمله به یمن، پادشاهان سابق و پیشینیان خود را یهودی محسوب کرد. سلمان بن عبدالعزیر شاه سعودی که به گزارش‌ رسانه‌های معتبر جهان از بیماری آلزایمر رنج می‌برد در سخنرانی اخیرش هنگام برشمردن شاهان سعودی از آغاز تشکیل این کشور نفتی تاکنون، بعد از خواندن نام‌ ملک عبدالله‌ در طلب آمرزش برای وی گفت: «والیهود‌الله یرحمهم» به‌معنی خداوند (سایر) یهودیان را بیامرزد.


عذرخواهی رییس‌جمهور بولیوی

رییس‌جمهور بولیوی از فیلمبردار یک شبکه محلی پاناما که توسط محافظان او و به‌وسیله شوک الکتریکی مورد حمله قرار گرفته بود، عذرخواهی کرد. این فیلمبردار شنبه صبح در حال فیلمبرداری از ورود رییس‌جمهور به محل اجلاس سران قاره امریکا بود که به‌دلیل نزدیک شدن بیش از حد به وی، توسط محافظانش دور شد.


تشکر راکی از پلیس بریتانیا

با دستگیری یک مظنون به‌عنوان عامل اصلی نشت فیلم استالونه و دانلود غیرقانونی آن، این بازیگر اکشن از بازرسان بریتانیایی تشکر کرد. پرونده دستگیری مجرمانی که با انتشار فیلم آخر استالونه یعنی «یک‌بار مصرف‌های3» موجب از دست رفتن میلیون‌ها پوند از فروش فیلم شدند، از سال پیش مفتوح شده است.کارآگاهان واحد جرم‌های دارایی‌های معنوی پلیس لندن روز پنج‌شنبه مردی را در شمال انگلستان دستگیر و اعلام کردند احتمال دارد او یکی از افرادی باشد که به دنبالش هستند. اعمال او ممکن است میلیون‌ها پوند به صنعت سینمای بریتانیا هم ضرر زده باشد. تهیه‌کننده این فیلم هم گفته دانلود غیرقانونی باعث از دست رفتن تقریبا ۲۵۰میلیون دلار سود فیلم شده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر