اخبار

۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۶۷

برگزاری مراسم قرعه‌کشی طرح ریتون بانک پاسارگاد

دومین قرعه‌کشی جایزه بزرگ طرح ریتون بانک پاسارگاد در روز پنج‌شنبه مورخ 20 فروردین 1394 و به مناسبت میلاد پربرکت بانوی اسلام، حضرت فاطمه‌زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این قرعه‌کشی که با نظارت مدیران امور حقوقی و قدیمی امور بازرسی بانک و در حضور جمعی از مدیران، بانکداران، مشتریان و سهامداران این بانک انجام شد، برنده جایزه ویژه این طرح که یک دستگاه خودرو تیباست همچنین 30 برنده دستگاه‌های تبلت مشخص شدند. گفتنی است در این طرح مشتریانی که حداقل دارای 150امتیاز باشند، حایز شرایط شرکت در قرعه‌کشی بودند. طرح ریتون با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد راه‌اندازی شده است. برای مشاهده اسامی برندگان به سایت بانک پاسارگاد به آدرس www. bpi. ir مراجعه فرمایید.


هشدار بانکداران به کلاهبرداری پیامکی

بانکداران با ارسال پیامک‌هایی به مشتریان خود از آنها می‌خواهند که اطلاعات بانکی خود را در اختیار کلاهبردارانی که از طریق پیامک از آنها اطلاعاتی مانند رمز دوم می‌خواهند، قرار ندهند.

این روزها با افزایش کلاهبرداری‌های اینترنتی و پیامکی بانکی، بانکداران با ارسال پیامک‌هایی به مشتریان خود از آنها درخواست می‌کنند که اطلاعات بانکی خود را در اختیار کلاهبرداران قرار ندهند. به گزارش مهر، مضمون پیامک‌های بانکی‌ها بدین شرح است: «مشتری گرامی! پیامک‌هایی که ارسال اطلاعات بانکی شما نظیر رمز دوم عابربانک را با عناوین و شگردهایی مانند برنده شدن در مسابقه‌ها و قرعه‌کشی‌ها درخواست می‌کنند به قصد کلاهبرداری از شما است. هرگز به این پیامک‌ها اعتماد نکنید.» «مشتری گرامی، به پیامک‌هایی نظیر برنده شدن در قرعه‌کشی که خواستار اطلاعات بانکی شما مانند رمز دوم است، اعتماد نکنید.»


تعیین تکلیف 6هزار‌میلیارد تومان از معوقات بانک ملی

دکتر همتی گفت: وصول و تعیین تکلیف 60‌هزارمیلیارد ریال از معوقات بانک ملی ایران در سال93 توسط خود بانک نشان همراهی و توجه بانک به تولیدکنندگان است. به گزارش روابط عمومی بانک ملی همایش بررسی عملکرد بخش حقوقی و دعاوی و پیگیری و وصول مطالبات معوق بانک در سال93 و تبیین اهداف سال94 با حضور دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل و جمال دامغانیان عضو هیات‌مدیره، در سالن حافظ برگزار شد. دکتر همتی با تقدیر از تلاش‌های همکاران در سال93 بر توجه ویژه به وصول مطالبات تاکید و یکی از نقاط درخشان عملکرد بانک در سال گذشته را وصول مطالبات و تعیین تکلیف بسیاری از پرونده‌های مطالباتی عنوان کرد و تلاش و عزم جدی همکاران در این زمینه را مایه پایداری توسعه و پیشرفت بانک ملی ایران دانست.

وی با عنوان اینکه با تشکیل کارگروه‌های ویژه در بانک ملی ایران، بخش مهمی از پرونده‌های مطالباتی تعیین تکلیف شد، تاکید کرد: وصول و تعیین تکلیف 60هزارمیلیارد ریال از معوقات بانک ملی ایران در سال93 توسط خود بانک، نشان همراهی و توجه بانک به تولیدکنندگان است. همتی، سال1394 را سالی پرکار در جهت اعتلای نام بانک ملی ایران دانست و بر رفع مشکلات و موانع پیش رو با همدلی و همکاری کارکنان تاکید کرد.


اطلاع از وضعیت تسهیلات با سامانه پیامک آنی بانک صادرات

بانک صادرات ایران برای اطلاع‌رسانی سریع و افزایش رضایتمندی مشتریان خدمت جدید ارسال پیامک به دریافت‌کنندگان تسهیلات را راه‌اندازی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک برای افزایش رضایتمندی مشتریان و اطلاع‌رسانی سریع و آسان به مشتریان سامانه ارسال پیامک برای تسهیلات‌گیرندگان را راه‌اندازی کرد، بر این اساس مشتریانی که از تسهیلاتی همچون: قرض‌الحسنه، اجاره به‌شرط تملیک، فروش اقساطی، جعاله و مرابحه بهره‌مند شده و در سامانه ساپتا (سامانه ارسال پیامک تراکنش آنی) عضو شده‌اند می‌توانند از طریق پیامک از وضعیت حساب تسهیلانی خود مطلع شوند.

براساس این گزارش سامانه یادشده سه نوع پیامک را با مضمون‌های همچون: ابراز تشکر از پرداخت اقساط تسهیلات، ارسال پیامک قبل از سررسید اقساط و اطلاع‌رسانی به مشتریان درصورت عدم پرداخت اقساط به تلفن همراه مشتری ارسال می‌کند.

گفتنی است بانک صادرات ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور با افتتاح ٥٤میلیون حساب بانکی، انجام روزانه ٢٣میلیون تراکنش مالی، ارسال ١٠٠میلیون پیامک آنی به مشتریان در ماه، نصب و راه‌اندازی بیش از ٤٧٠هزار دستگاه کارتخوان نقش بسزایی در توسعه و رشد بانکداری الکترونیکی در کشور و کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلودگی هوا داشته است.شایان ذکر است این بانک با فراهم‌سازی بسترهای الکترونیکی برای کاهش در هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت مشتریان علاوه بر مراجعه حضوری به شعب امکان بازپرداخت اقساط تسهیلاتی مشتریان از طریق تلفن‌بانک، اینترنت‌بانک، خودپرداز، همراه‌بانک را عملیاتی کرده است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر