هدف‌گذاری سایپا برای افزایش 40 درصدی تولید در سال 1394

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۰۸

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه افزایش تولید این گروه در سال 94 گفت: گروه سایپا باید امسال برنامه افزایش 40درصدی تولید محصول را در دستور کار خود قرار دهد و این مستلزم برنامه‌ریزی و هماهنگی با قطعه‌سازان است لذا باید پرداخت‌هایمان به قطعه‌سازان با برنامه‌ریزی و روند بهتری صورت گیرد. در این مراسم سعید مدنی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به گذر از شرایط سخت در صنعت خودرو گفت: با شرایط ایجاد شده در صنعت خودرو کشور و کاهش تولید در سال‌های گذشته، خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران گروه از اسفند سال 92 تا پایان سال 93 توانستیم شرایط جدیدی در گروه سایپا ایجاد کنیم که کسب این شرایط توسط گروه سایپا در کشور با وجود شرایط نامناسب سیاسی و اوضاع نامساعد کسب وکار و شرایط اقتصادی، نشان از توانمندی گروه سایپا دارد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: خوشبختانه در مذاکرات هسته‌یی به نتایج خوبی دست یافته‌ایم و باید مراتب قدردانی و تشکر را از هیات مذاکره‌کننده و هیات دولت ابلاغ کنم چراکه نتیجه مذاکرات برای صنعت خودرو رهاورد بسیار زیادی خواهد داشت و باید از این فضای ایجاد شده با برنامه‌ریزی استفاده لازم را ببریم. به گزارش ایسنا، وی مساله خروج خودروسازان از انحصار را نشات گرفته از سلایق شخصی و بینش‌های ناصحیح بعضی از مسوولان در گذشته دانست و گفت: تمام مشکلات این صنعت به دلیل این است که در گذشته خودروسازی را مشمول انحصار کرده‌اند و خروج از انحصار به معنای افزایش قیمت محصول نیست بلکه در طولانی مدت قیمت خودرو کاهش خواهد یافت و باعث جذب سرمایه‌های سرگردان جامعه می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به سبد متنوع محصول در گروه سایپا گفت: در اوج بحران صنعت خودرو، تنوع محصول را در دستور کار قرار دادیم و درحال حاضر محصولات مختلف و فول CKD از محصولات رنو، نیسان و کیا را درحال تولید داریم که باید ساخت داخل این محصولات را در دستور کار قرار داد و درکنار تولید محصولات جدید داخلی بتوانیم از ظرفیت‌های خالی خود بهتر و بیشتر استفاده کنیم. وی تصریح کرد: درخصوص فروش و خدمات پس از فروش باید تحولی ایجاد شود چراکه توقعات مردم بیشتر شده و ثابت نگه داشتن رضایت مشتریان یعنی عقبگرد و لذا باید شاخص‌ها مجددا تعریف شود و در افزایش رضایت‌مندی مشتریان دقت نظر شود بر همین اساس باید برنامه‌ریزی شود و در 6 ماه اول سال 94 در شاخص رضایت‌مندی مشتریان حداقل سه رتبه افزایش داشته باشیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر