از تصمیم «دیدی» تا رییس سونی

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۴۸۳

«دیدی» و تدفین خودش

دیتر هالرفوردن، هنرپیشه و کمدین آلمانی که با فیلم‌های کمدی «دیدی» در ایران هم مشهور است، قصد دارد تا زنده است برای مرگ خود برنامه‌ریزی کند. «دیدی» ۷۹ ساله به مجله فوکوس آلمان گفته که نمی‌خواهد اسباب زحمت کسی باشد، بلکه می‌خواهد مثل همیشه کارهایش را خودش به سرانجام برساند. این تصمیم یادآور موضوع فیلم «چند می‌گیری گریه کنی» است که در آن منوچهر نوذری، هنرمند فقید، مراسم خاکسپاری خود را به چشم دید.


زانوی جیمز باند زیر تیغ جراحی

فیلم جدید جیمز باند بار دیگر دچار دردسر شد و این‌بار بدبیاری «شبح» دامن دانیل کریگ را گرفت. مامور 007 سال‌های اخیر، لازم است تا برای عمل جراحی زانویش زیر تیغ برود. او چندی پیش در صحنه فیلمبرداری همین فیلم دچار جراحت شده بود. لو رفتن فیلمنامه در جریان هک شدن رایانه‌های شرکت سونی‌پیکچرز، ربوده شدن خودروهای صحنه فیلمبرداری، مجروح شدن بازیگر نقش اصلی فیلم، اجازه پیدا نکردن عوامل برای فیلمبرداری در لوکیشن‌های کلیدی فیلم و مطرح شدن بحث خطر اتمام بودجه تولید فیلم از دردسرهای قبلی بیست‌وچهارمین فیلم جیمز باند بود. با این حال گفته شده عمل جراحی کریگ خیلی زمان‌بر نیست و او 22 آوریل (2 اردیبهشت) بار دیگر در لندن به گروه ملحق خواهد شد.


رییس سونی تصمیم می‌گیرد

گفته می‌شود، بخش تلویزیون‌سازی کنسرن سونی سودده نیست، اما کازوئو هیرایی، رییس سونی، همواره از این بخش حمایت کرده است. او حال می‌گوید، فروختن یا بستن یک بخش یا همکاری با دیگر تولیدکنندگان از گزینه‌های هر مدیر برای چابک‌سازی مجموعه تحت مدیریتش است. این موضع‌گیری به اعتقاد ناظران می‌تواند به معنای تغییر سیاست در رأس این غول تکنولوژیک ژاپن باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر