امیری: در حادثه حمله به مطهری هنوز کسی بازداشت نشده است

۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۱۱۰

قائم‌مقام وزیر کشور با بیان اینکه فیلم 20دقیقه‌یی از حادثه حمله به علی مطهری در شیراز در دست داریم، گفت: در این فیلم چهره‌ها مشخص هستند اما هنوز کسی بازداشت نشده است. حسینعلی امیری در نشست خبری پایان سال خود با خبرنگاران افزود: هم‌اکنون هیاتی عالیرتبه برای بررسی بیشتر موضوع حمله به نماینده مجلس عازم شیراز شده‌اند که برای تعیین نتیجه نهایی باید منتظر گزارش این هیات بمانیم.

امیری تصریح کرد: با توجه به تاکید رییس قوه قضاییه، دستگاه قضایی باید هرچه زودتر موضوع حادثه حمله به نماینده مجلس را بررسی و نتیجه آن را اعلام کند.

امیری اضافه کرد: رییس‌جمهور هم دستور برخورد قاطع با آمرین و افراد پشت‌پرده و نیز مسوولان دولتی که احیانا قصور و تقصیری در این زمینه داشته‌اند را صادر کردند.

قائم‌مقام وزیر کشور گفت: نمی‌دانم استاندار فارس چه گزارشی داده است اما آقای ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی اعلام کردند که فیلم 20دقیقه‌یی از این حادثه در دست داریم که درآن چهره‌ها مشخص هستند.

قائم‌مقام وزیر کشور در پاسخ به سوال دیگری راجع به پول‌های کثیفی که از سوی وزیر کشور مطرح شده است، پاسخ داد: وزیر کشور به لحاظ مسوولیتی که هم در وزارت کشور و هم دبیرکل ستاد کل مبارزه با مواد مخدر دارند در معرض اطلاعات کامل کشور هستند.

امیری با بیان اینکه مطالب ارایه شده پول‌های کثیف وزیرکشور مستند است، گفت: آقای رحمانی‌فضلی حتما اطلاعاتی دارند که هشدار داده‌اند. آقای رحمانی‌فضلی بارها گفته‌اند که اگر نمایندگان مجلس درکمیسیون یا صحن علنی خواستار گزارشی درباره پول‌های کثیف باشند، حاضر است به مجلس آمده و پاسخگو باشد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر