شادی شیاطین‌سرخ

۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۷۵


واشنگتن‌پست

نخست وزیر اسراییل می‌گوید ممکن است بازنده رقابت باشد؛ بنیامین نتانیاهو با انتخاباتی سخت رودررو است. او نگران است در برابر هرتسوگ از چپ مرکزی و لیونی کم بیاورد. به همین دلیل وی خطاب به مردم هشدار داده در انتخابات شرکت کنند و مانع باخت او شوند.

امریکا با جرایم دریایی مقابله می‌کند؛ امریکا صید بی‌رویه ماهی در آب‌های آزاد را به‌مثابه دزدی دریایی مدرن خوانده و آرنولد بنگیس را به اتهام جرایم ماهیگیری تحت تعقیب قرار داده است. این فرد که اهل لانگ‌آیلند است، به‌دلیل تخلفات متعدد ممکن است چند سال زندانی شود.

نیویورک‌تایمز

مستقیم از تلویزیون به زندان؛ رابرت دارست که با گروهی از تلویزیون اچ‌بی‌او درحال همکاری بود تا مستندی از زندگی‌اش ساخته شود، مستقیم راهی زندان شد. سه دهه پیش همسر او ناپدید شد و وی هرگز مورد ظن پلیس قرار نگرفت. در آغاز سال 2000 یکی از دوستان وی در خانه‌‌اش کشته شد و او توانست پلیس را قانع کند که در این میان دستی نداشت. و چند سال پیش نیز همسایه‌اش به قتل رسید. با این حال با کشف اینکه او یک بار با نام مستعار در هتل اتاق گرفته بود، این مرد مستقیما راهی زندان شد تا به مسایلی که پیرامون وی وجود داشت، جدی‌تر رسیدگی شود.

گاردین

سه نوجوان بریتانیایی در راه سوریه متوقف شدند؛ سه نوجوان پسر بریتانیایی پس از اینکه در استانبول ترکیه متوقف شدند تا بتوانند خود را به سوریه برسانند و به داعش ملحق شوند، توسط پلیس دستگیر شدند. دو پسر 17ساله و دیگری 19ساله است و پلیس ترکیه آنها را شناسایی و دستگیر کرده است.

پیروزی پر گل منچستر در برابر تاتنهام؛ منچستریونایتد در دیداری خانگی، با نتیجه 3-0 تاتنهام را شکست داد و به یک امتیازی آرسنال در رتبه سوم جدول بازگشت. وین رونی که از زنندگان گل بود، این پیروزی را با شوخی درباره این رقابت جشن گرفت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر