از تبریک بکام تا فیلمبرداری‌جیمز باند

۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۷۲

الهام ژیوانشی از نقش‌های ایرانی

ژیوانشی طراح مد معروف، در تازه‌ترین کلکسیون مردانه خود از نقوش ایرانی استفاده کرده است. این برند مشهور ایتالیایی در هفته مد پاریس تازه‌ترین کلکسیون مردانه خود را رونمایی و کلکسیونی زیبا، متفاوت و جذاب از مد برتر آقایان در فصل پاییز و زمستان ۲۰۱۵ را ارایه کرد که در آن ریکاردو تیچی، طراح ارشد 40ساله آن از نقوش و طرح‌های ایرانی و به‌ویژه نقوش قالی و گبه ایرانی الهام گرفته است.


تبریک عجیب بکام برای تولد پسرش

دیوید بکام در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام عکسی از خودش و پسرش بروکلین را به‌دلیل تولد پسرش منتشر کرده است. پسر بکام عضو آکادمی باشگاه آرسنال است و دارد تمام تلاشش را می‌کند تا شاید بتواند جای پدرش را بگیرد. البته بکام بارها در مصاحبه‌هایش عنوان کرده که چشمش آب نمی‌خورد تا پسرش فوتبالیست بزرگی شود. او می‌گوید: وقتی با لیموزین و دو محافظ شخصی به محل تمرین می‌رود چطور می‌خواهد مثل من بازیکن بزرگی شود؟


چالش سیاستمداران با جیمز باند

سیاستمداران بریتانیا تصمیم گرفتند به فیلم جدید «جیمز باند» اجازه ندهند تا بخشی از مراحل فیلمبرداری‌اش را در اتاق مذاکرات ولز انجام دهد و حالا دارند تقاصش را پس می‌دهند، چون این خبر باعث شد توفانی در رسانه‌های اجتماعی به‌وجود بیاید و بعضی از سیاستمداران بگویند این فرصتی از دست رفته برای نشان دادن جاذبه‌های ولز و داشتن بازدیدکنندگان بیشتر است. این تصمیم توسط مسوولان رسمی اهل ولز گرفته شد و نه سیاستمدارانی که در بحث‌های سیاسی دفتر دولتی سِنِد شرکت می‌کنند. مسوولان رسمی گفتند، این اتاق یک «استودیوی نمایشی» نیست و اعلام کردند موقعیت‌های دیگری در املاک خود را برای فیلمبرداری به فیلمسازان پیشنهاد دادند که توسط آنها رد شد. اما تصمیم اولیه مبنی بر رد کردن درخواست فیلمبرداری سازندگان فیلم باعث شد بعضی از سیاستمداران به سرعت سعی در جدا کردن خود از افرادی که این تصمیم را گرفتند، داشته باشند.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر