اخبار

۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۴۲

اعلام اسامی برندگان طرح «ما کدام بانک هستیم»

اسامی برندگان طرح ما «کدام بانک هستیم» ازسوی بانک‌پاسارگاد اعلام و در سایت این بانک درج شد. به ‌گزارش روابط‌ عمومی بانک ‌پاسارگاد، این بانک ضمن تشکر از هموطنانی که بانک پاسارگاد را به‌‌عنوان بانک توانا انتخاب کردند، اسامی برندگان این طرح را به قید قرعه اعلام کرد.

براساس این خبر، در این طرح 100نفر به قید قرعه انتخاب شدند که به 10نفر اول، 20نفر دوم و 70نفر سوم به ترتیب مبلغ 10میلیون ریال، 5میلیون ریال و یک میلیون ریال به‌عنوان هدیه تعلق گرفته است. گفتنی است بانک ‌پاسارگاد در طرحی ضمن رونمایی از شعار «توانایی ما در دانایی ماست» بدون ذکر نام بانک، از هم‌میهنان گرامی درخواست کرده بود نام بانک را حدس بزنند. هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای اطلاع از اسامی برندگان این طرح به سایت بانک ‌پاسارگاد به نشانی www. bpi. ir مراجعه کنند.


سود سهامداران بیمه کوثر در شعب بانک صادرات

پرداخت سود سهامداران شرکت بیمه کوثر مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند٩٢ از طریق شعب بانک صادرات ایران آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، براساس قرارداد منعقده بین این بانک و شرکت بیمه کوثر، سهامداران این شرکت از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز شنبه ٢٣ اسفند سال‌جاری قابل پرداخت است. در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می‌توانند با ارایه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و وجه حق تقدم استفاده نشده افزایش سرمایه متعلقه خود را دریافت کنند یا به سایر حساب‌های خود انتقال دهند.

شایان ذکر است پرداخت سود طرح مذکور صرفا توسط بانک صادرات ایران انجام پذیرفته و سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن ٨٨٦٦٢٦٦٠ واحد سهام شرکت یادشده تماس بگیرند.

گفتنی است این بانک برای تسریع و تسهیل در دسترسی مشتریان به خدمات نوین بانکی خدمت همبانک را نیز به‌تازگی روانه بازار کرده که طی آن دارندگان سپهر کارت می‌توانند به آسانی با شماره‌گیری #٧١٩*از طریق اپراتور همراه اول از خدماتی همچون: اعلام مانده کارت، خرید شارژ سیمکارت‌ها، پرداخت قبوض و... برخوردار شوند.


ساعات کار شعب

بانک گردشگری در ایام نوروز

ساعت کار شعب بانک در آخر سال و ایام نوروز اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری برای رفاه حال مشتریان گرامی و تسهیل در خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی در ایام نوروز ساعت کار تمامی شعب در تهران و شهرستان‌ها اعلام شد. بنا به این گزارش تمامی شعب بانک گردشگری از تاریخ 16 تا 28 اسفند تا ساعت 18 مشغول خدمت‌رسانی به مشتریان هستند. علاوه بر این شعب بانک در روز دو و سوم فروردین سال94 نیز از ساعت 9 الی 13 آماده ارایه خدمات به مشتریان هستند.


گشایش اعتبار 7 میلیارد دلاری در بانک صنعت و معدن

علی اشرف افخمی رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک درسال١٣٩٣ مبلغ ٧میلیارد دلار اعتبار برای طرح‌های صنعتی کشور گشایش کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، وی که به مناسبت نزدیک شدن سال جدید در جمع سرپرستی‌های استان‌های کشور سخن می‌گفت ضمن اعلام این خبر، افزایش میزان اختیارات را اولویت نخست این بانک برشمرد.

افخمی تصریح کرد: ما برای انجام رسالت‌های توسعه‌یی خود نیاز به حرکت سریع‌تر داریم و این درحالی است که نداشتن اختیارات کافی موجب شده است تا نتوانیم به سرعت لازم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت دوم بانک ما افزایش سرمایه است، افزود: اکثر طرح‌های صنعتی کشور با تسهیلات بانک صنعت و معدن اجرا شده، اجرا خوهد شد یا درحال اجراست و این امر موجب شده است تا مجلس و دولت تصویر مثبتی از این بانک داشته باشند.

افخمی گفت: ما باید با یک برنامه روشن و مشخص حرکت کنیم تا در سال آینده نیز بتوانیم در زمان تعیین شده به اهداف خود دست یابیم.

 وی بر ضرورت آمادگی بانک برای شرایط پس از تحریم تاکید کرده و داشتن گزارش‌های روشن عملکرد را برای همکاری با بانک‌ها و موسسات مالی بین‌المللی، در شرایط یادشده لازم دانست.


خدمات میز امداد بانک‌ها در نوروز 94

شعب کشیک بانک‌ها در ایام نوروز به ارایه خدمات می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، برای رفاه حال مردم شریف کشور، شعب کشیک بانک‌ها برای خدمت‌رسانی و پاسخگویی مطلوب به مشتریان، ‌در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال جدید اعلام شد.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر