ضرورت آشتی بزرگ نظام بانکی با مردم در سال ۹۴

۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۴۱


سیدکامل تقوی‌نژاد با بیان اینکه در سال آتی باید آشتی بزرگ و جدی بین سیستم بانکی و مردم به‌وجود آید، گفت: اینکه ذهنیت‌هایی درجامعه نسبت به عملکرد بانک‌ها به‌وجود آمده که ناشی از واقعیت‌های بانکی نیست و باید ذهنیت منفی از بین برود و براین اساس ضرورت دارد وضعیت نظام بانکی کشور به‌طور مناسب اعلام شود. تا مردم به بانک‌ها اعتماد کنند و بازار پول بتواند در رشد و توسعه اقتصادی نقش خود را ایفا کند. به گزارش «تعادل» سیدکامل تقوی‌نژاد مدیرعامل بانک سپه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: از آنجایی که کشور در آستانه تحولات بزرگی است بخش‌های مختلف باید همگام و همراه با این تحولات اقدام کنند.

وی بااشاره به بانک محور بودن اقتصاد کشور، گفت: باید از بزرگنمایی برخی تخلفات و رویدادهای منفی در نظام بانکی جلوگیری کرد و اگر موفقیتی در سیستم بانکی رخ داده به همان شکل منعکس شود ضمن آنکه باید نارسایی‌ها به همان اندازه در جامعه انعکاس یابد و از بزرگنمایی آنها جلوگیری شود. تقوی‌نژاد با بیان اینکه تکلیف داریم درسال94 خدمت‌رسانی مناسبی انجام دهیم، گفت: درسال93 تلاش بر این بود که با انتخاب مفهوم و شعار بزرگ محوری مدیریت جهادی کارها را در عرصه اقتصادی و بانکی رقم بزنیم، برهمین اساس آمادگی در زیرساخت‌های اساسی انجام شد که این امر منجر به بهبود عملکرد بانک سپه درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مطلوب شده است.

به گفته تقوی‌نژاد، بانک سپه 100هزارمیلیارد ریال مانده تسهیلات خود را در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، معدنی و سایر بخش‌ها اختصاص داده است.

همچنین در راستای خدمات ارزی 3.5میلیارد دلار خدمات به امور مشتریان ارایه شده است.

مدیرعامل بانک سپه از تامین اعتبار 10 طرح بزرگ در زمینه پتروشیمی و نفت و گاز توسط این بانک خبر داد و گفت: با آماده‌سازی زیرساخت‌ها سال94 سال جهش بانک سپه در عرصه اقتصادی کشور است.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر