در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) که اسفند سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار شد، بانک آینده، موفق به دریافت تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت یک ستاره» شد. در چهارمین دوره جایزه کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بانک آینده با تمرکز بر ارایه خدمات بانکداری الکترونیکی، موفق شد، در سطحی بالاتر از دیگر بانکهای حاضر در این دوره، تقدیرنامه «سطح اشتهار به کیفیت یک ستاره» را به خود اختصاص دهد. در همین راستا و بهمنظور دستیابی به چنین جایگاهی، بانک آینده تاکنون توانسته است، پروژههای حائز اهمیتی را در حوزه بانکداری الکترونیکی، نظیر: «استقرار نظام مدیریت دانش»، «مدیریت برنامهریزی و اثربخشی عملیاتی با استفاده از کارت امتیازی متوازن»، «کانون ارزیابی و توسعه مدیران» و «نظام هزینه کیفیت» را عملیاتی کرده و در جهت ارزشآفرینی برای ذینفعان بانک آینده، از آنان، بهرهبرداری کند.
شایان ذکر است؛ «جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، یکی از جوایز معتبر در زمینه تعالی سازمانی و مدیریت کیفیتِ محصول در کشور است که از سال 1389، بهصورت سالانه و تحت نظارت وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، سازمانهای فعال در این عرصه، بهمنظور دستیابی به جایزه مذکور در سطوح مختلف با یکدیگر به رقابت میپردازند.