دولت دربرابر پول های کثیف سکوت نمی‌کند

۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۵۲

مشاور ارشد رییس‌جمهوری سال94 را سال افشای کسانی دانست که می‌خواهند با پول‌های باد آورده و کثیف وارد بازی سیاسی شوند و تاکید کرد: نمی‌گذاریم عده‌یی با پول‌های کثیف در سال94 به پیروزی برسند و هر جا نیاز به افشا باشد، این کار را می‌کنیم.

اکبر ترکان این مطلب را در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «ندای ایرانیان» مطرح کرد و گفت: احمدی‌نژاد یک فرد یا یک دولت نبود، بلکه یک جریان برنامه‌ریزی‌شده را با خود داشت. اما این جریان اکنون مدعی است که احمدی‌نژاد را نمی‌شناسد، در‌حالی‌که این‌طور نیست. این جریان فکری، سیاسی و اقتصادی منافع‌اش در استفاده از موقعیت‌های بادآورده دولت قبل بود. حتی اگر 10بار هم خودشان را غسل کنند و آب بکشند، نمی‌توانند تخلفات خود و همراهی‌شان با تخلفات را انکار کنند.

وی با اشاره به اینکه اینها هر اسمی روی خودشان بگذارند و هر ائتلافی برای انتخابات انجام دهند، نمی‌توانند از پول‌های کثیفی که به‌دست آورده‌اند تبری بجویند، تصریح کرد: آنها با این پول‌های کثیف می‌خواهند در آوردگاه‌های سیاسی سال94 شرکت کنند و اینکه سال94 ما سکوت کنیم و چیزی نگوییم و نقاب از چهره کسی برنداریم، درست نیست. ترکان با بیان اینکه هزار بار پوستین خود را عوض کنند نمی‌توانند دست‌های آلوده به فسادشان را بپوشانند، ادامه داد: با تشکیل ائتلاف‌های جدید، اسامی جدید و شعارهای جدید می‌خواهند بگویند ما آدم‌های گذشته نیستیم تا اینکه اقبالی از سوی مردم به‌سمت آنها پیدا شود، اما فسادهای اقتصادی و ورود پول‌های کثیف به عرصه مدیریت و اقتصاد کشور را ما نباید فراموش کنیم.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر