دادوستد ۳۲۷هزار تن انواع فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی

۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۴۰۴

طی هفته گذشته ۶۴۰هزار و ۹۸۵تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸هزار و ۷۰۸میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالا»، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، بیش از ۱۳۳هزار و ۶۹۷تن انواع فولاد مورد معامله قرار گرفت. همچنین در این تالار ۵هزار و ۱۷۰تن انواع مس، ۴هزار و ۹۷۰تن آلومینیوم، ۱۰۰تن کنسانتره مولیبدن، ۹تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۰۰تن کک و ۲کیلوگرم طلا به فروش رسید. همچنین ۱۵۵هزار تن سنگ‌آهن دانه‌بندی شده نیز از طریق تالار صادراتی به بازارهای جهانی صادر شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی جمعا حدود ۳۲۷هزار و ۱۸۵تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴هزار و ۹۹۹میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار بیش از ۱۱۷هزار تن انواع قیر، حدود ۷۰هزار تن مواد پلیمری، حدود ۹۰هزار تن وکیوم باتوم، ۲۱هزار تن انواع لوب کات، حدود ۲۴هزار تن مواد شیمیایی، ۲هزار و ۴۰۰تن گوگرد، ۷۵تن عایق رطوبتی و ۱۳۰تن انواع گاز و خوراک توسط مشتریان خریداری شد. همچنین در معاملات هفته گذشته، ۱۳هزار و ۲۷۵تن انواع ذرت دانه‌یی، گندم، نخود، برنج و مرغ در تالار محصولات کشاورزی موردمعامله قرار گرفت که بیشترین حجم معاملات به ذرت دانه‌یی اختصاص داشت.

مشاهده صفحات روزنامه

ارسال نظر